1 Aralık 2015 Salı

Gosh Catchy Eyes Maskara



Bazı ürünler vardır ki daha ambalajını görür görmez bayılırız . Gosh'un Catchy Eyes Maskarası da pembe ambalajı ile gönülleri fethedip insanın içinde " hemen almalıyım "hissi uyandırıyor.
İtiraf etmeliyim ki bende de aynı his uyandı fırçasını görünce ayrı bir beğendim.


Gosh Catchy Eyes Maskara silikon ve kirpik şekline uyumlu eğimli bir fırçaya sahip. Maskaralarda çoğunlukla silikon fırçaları tercih ettiğim için Gosh'a da şans vermek istedim.


Benim maskaradan beklentim kirpiklerimi yapıştırmasın , tek tek ayırsın ve biraz da uzatsın . Silikon fırçalı maskaralar ile kirpiklerimi daha rahat tarıyorum ve bu sebeple benim için kullanımı kolay oluyor . Peki Gosh Catchy Eyes Maskara benim isteklerimi yerine getirebildi mi ?


Bence evet . Fırçası ile tüm kirpiklerimi kavrayarak tek tek ayırıyor . Uzatma konusunda çok çok başarılı olmasa da benim için oldukça yeterli. Verdiği siyahlık oldukça güzel , yetersiz değil keşke kahverengisi olsaydı diye de düşünmedim değil. Ben maskarayı 2-3 kat uygulamaktan hoşlanmıyorum . Tek katta kurutmadan tarayarak sürüp bitirmeyi tercih ediyorum. Normalinde yanında temiz bir fırça bulundurup topaklanan veya yapışan yerleri ayırırım fakat bu maskarada öyle bir şeye ihtiyaç hiç duymadım .
Eksisi var mı diye sorarasınız , ne yazik ki evet. Çok garip bir şekilde bazen akıyor bulaşıyor . Her zaman olmaması ise en büyük gariplik. Üstelik bazen nasıl oluyorsa göz kapaklarıma bulaşıyor . Hava sıcakken , soğukken , yağmurluyken defalarca kez denedim ve anlam veremedim. Tekrar alır mıyım sırf bu yüzden emin değilim .

9 yorum:

  1. hımm bu bulaşma işi iyi olmamış o zaman boşa almayalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulaşmasa çok güzeldi ama dışardayken aynaya bir bakıyorum göz kapaklarımın üstüne bulaşmıs . Hosuma gitmedi bu yüzden:(

      Sil
  2. Ambalajı gerçekten çok şirin, biraz da lipgloss gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
  3. Şirinliği bile gel al diyor =)

    YanıtlaSil
  4. Bende kat kat uygulamayı seviyorum, tek kat bile dökülme yapması sıkıcıymış.Güzel inceleme olmuş, fikir sahibi oldum maskara hakkında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulaşmasa şahaneydi gerçekten ama daha güzelini buldum. Yakında yazısını yazacağım:)

      Sil
    2. oo sabırsızlıkla bekliyorum o halde :)

      Sil