29 Şubat 2016 Pazartesi

Bitenler - Çöpe Gidenler - 18



Merhaba ,
Bitenler , çöpe gidenler yazı dizimin 18.si ile karşınızdayım. En son 14 Aralık'da yazmışım yani 2.5 gibi kocaman bir zaman geçmiş. 2.5 ay içerisinde neler bitirmişim haydı bakalım.

Biten ve çöpe giden ürünlerin toplu görüntüsü karşınızda. Ağırlklı olarak cilt bakım ürünleri bitirmişim.


*** Le Petit Marseillais Onarıcı Nemlendirici Süt: Vaat ettiği gibi benim kuru cildimi çok güzel nemlendirdi ve yine vaadine uyarak kalıcı değil 24 saatlik bir nemlendirme sağladı. Kokusu çok güzeldi. Yeniden alabilirim.

***BBW Mad About You Vücut Losyonu: BBW ürünlerini çok beğeniyorum. Bu serinin kokusu bazen çok şekerli geliyor bazen de bayılıyorum. Nemlendirmesi güzel , duş jeli ile kullanınca kalıcılığı daha da artıyor.

***Depitak Ağda Bandı: Güzeller memnunum.

***Bioblas Sıvı Saç Kremi: Bakmayın bir tane olduğuna iki tane bitti. Şu an başka marka kullanıyorum.

***Cyrene Keratinli Saç Maskesi: Yazısını yazacağım ama çok yıpranmış saçlarınız varsa bakmanızı öneririm.


***Avene Termal Su : Çok memnundum. Şu an başka var elimde ama büyük boyu ile tekrar tercih edebileceğim bir ürün.

***Institut Esthederm Hücresel Su : Güzeldi ama çok pahalı.

***Cyrene AHA-BHA Günlük Ped : yazısını yazacağım ama beğendim gerçekten çok beğendim.

***Dr.Scheller Yatıştırıcı Serum: Memnun kaldığım bir ürün oldu ama aklım başka ürünlerde.

***Cettua Siyah Nokta Bandı: Son paketim bitti.. Yeniden alacağım.

***Cyrene %2 Aha Tonik : Düzenli kullanamadığım için net fikrim yok.

***Eeose Kaş Kirpik Serumu: Yazısını yazacağım ama çok abartılacak bir ürün değil.

***SkinCeuticals Phyto Corrective Gel : Hassas , karma ve yağlı bir cildiniz varsa.Hassasiyetten ve kızarıklıklardan şikayetçiyseniz alın aldırın. Kuru ve nemsiz ciltler de sever ama üstüne nemlendirici uygulamak gerekiyor.

***RDL Far Bazı : Almışım kenara koymuşum çöpe gidiyor.

***Lierac Göz Kremi: Harika değildi ki bence fiyatını haketmiyor.

***Soskin Göz Kremi( C vitaminli) :Yapısı hafif olsa da nemlendirmesi, bıraktığı his , aydınlatması çok başarılıydı. 3ml kremi ben uzun süre kullandım. Şu an değil ama yaşım biraz daha ilerlerdiğini alacağım bir krem.

***Loreal Far Bazı ve Garnier BB Göz Çevresi : Çöpe gidiyor.

***Gosh Maskara: Akmasa etkisi güzeldi aslında.


***Sleepy ve Benri Islak Mendiller: Açık ara farkla Sleepy favorim.

***Lilibe Peeling Etkili Pamuk: Peeling etkisinden ziyade terslerini kullandım.

***Phyto Ürünlerinin etkilerini hatırlamıyorum hafızamda yer etmemiş.

***Marrakesh oil Şekillendirici Yağ: Bunun hem kokusu hem yapısı müthişti. Çok beğendim. Elimde çok fazla ürün olduğu için almayı erteliyorum ve uygun fiyatlı muadilini arıyorum ama olmazsa tam boyunu alacağım. Başak Abla'ya bu güzel ürünle beni tanıştırdığı için çok teşekkür ediyorum.
  
Nihayet bitti . Şu sıralar elimde bitecek bir ürün olmadığı için sanırım bir sonraki bitenler yazım çok uzun süre sonra olacak.
Sizin bu ürünlerden kullanıp memnun kaldıklarınız var mı ?

15 yorum:

  1. Hadi geçmiş olsun! Ne güzel bir bitenler yazısı olmuş! Ya benim saçlarım yıpranmış; ama o Cyrene keratinli maskeye bir ben bayılmadım herhalde :) Eeose de aynen, çok abartılı bir etki görmedim kullandığımda. Ayrıca Marakkesh için de rica ederim, çok güzel değil mi? Ben de bayılmıştım kullandığımda ama cidden pahalı ya... Çok muadili ürün yok ne yazık ki, Urban Care Argan Oil Serum'u da seviyorum ama...Gelsin yeniler, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk başlarda çok etkisini görmemiştim ama saçlarımı boyadığım gün yumuşacık yapmıştı. Eeose ise çok abartılmış gerçekten.
      Marakkes nasıl şahane bir ürün bayıldım valla. Ben kuaför malzemeleri satan yerlerden alışveriş yapmayı çok seviyorum oraya baktığımda Natura Therapy diye bir markanın Arhan Saç İksirini gördüm. Vaatleri de hemen hemen aynı. Fiyatı da uygun denemek için alacağım sanırım. Ay yenilere pek ihtiyacım yok ama . Çok ççpüyorum:)

      Sil
  2. Cyrene ve Avene severek kullandığım ürünler arasında. Lireac'ta bence de abartılacak bir ürün değil gibi. Bir sürü ürün bitmiş.
    Gelsin yeniler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya İlke Lierac'ın fiyatı daha ucuz olsa hadi anlayacağım ama o fiyatı da haketmiyor ki:)

      Sil
  3. performans gayet iyi yenilere yer açılmış :-)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Güzel ve Kültürlü ahh bir süre gelmeseler daha iyi :))

      Sil
  5. Cyrene saç maskesi yazısını bekliyorum. Elimde bir tane var ve kullandığım krem bitince Cyrene geçeceğim.

    YanıtlaSil
  6. BBW mad about you çok dikkatimi çektiii! Ankara'ya gider gitmez inceliciiim.
    Gosh'un hangi rimeli o akan? Ona göre uzak durayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mad About You güzel ama bazen bayıyor beni. Gosh'un pembe ambalajlı Cathy Eyes maskarası . Etkisi çok hoş olsa da bulaşıyr :(

      Sil
  7. Avene Termal su! Olmazsa olmazım!

    Gosh'un ürünleri ben de bazı bazı alerji yapıyor ne yazık ki:( Siz hangi üründen memnun kalmadınız.


    birrujbiroje.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj Sepetim ; catchy eyes maskarasından beni çok memnun etmedi. Etkisi güzeldi ama bulaşma yaptı :(

      Sil
  8. Offf görünce bir maşallah dedim :/ Ben biteremiyorum yani ne yapsam olmuyor olmuyorrr :( Şampuan filan hariç makyaj malzemelerinden bi maskara o yani :)

    YanıtlaSil