22 Mart 2016 Salı

Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30+




Merhaba ,

Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30 benim 2016 İstek listemde olan ürünlerden biriydi. Daha ilk çıktığı gün vaatlerinden dolayı listeme eklenivermişti.

Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30 ; nemsiz  ve hassas ciltlere uygun .
Kusursuz bir cilde ulaşmak için çok amaçlı bakım kremi

Cildin ışıltılı olmasına yardımcı olur ve cildin doğal parlaklığına yeniden kavuşmasına, canlılık kazanmasına yardımcı olur.
Cilt görünümünün kusursuzlaştırılmasına yardımcı olur
Cildin UV ışınlarının zararlı etkilerine karşı korunmasına ve erken cilt yaşlanmasına karşı savaşılmasına destek olur.
Epidermisin yapısından ilham alarak geliştirilen emülsiyon sayesinde, Aquagenium patenti içindeki aktif içeriklerle çok daha etkili ve amaca yönelik bir şekilde doğal nemlendirme sürecini yeniden aktilmesinde rol oynar ve hücrelerin içindeki su dolaşımını arttırmaya yardımcı olur.
Cilt kusurlarını gizlemeye yardımcı ve ışık yansıtıcı ajanlarla zenginleştirilmiş olan Hydrabio Perfecteur, cilt görünümünün kusursuzlaştırılmasına yardımcı olur. Işıltı verir ve cildin doğal parlaklığına yeniden kavuşmasına, canlılık kazanmasına yardımcı olur. İçeriğindeki UVA  ve  UVB karşıtı filtreler sayesinde Hydrabio Perfecteur, cildin UV ışınlarının zararlı etkilerine karşı korunmasına ve erken cilt yaşlanmasına karşı savaşılmasına destek olur. Yüksek toleransa sahiptir. Mükemmel makyaj bazıdır. Komedojonik değildir.

Bu krem bildiğiniz nemlendiriclerden farklı olarak hem cildi aydınlatmayı , hem nemlendirmeyi hem de güneşten korumayı sağlıyor . Kremin rengi hafif ışıltılı ve pembemsi. Yapısı biraz çırpılmış kremler gibi köpüğümsü ve silikonumsu. Sürdükten sonra cildimi gerçekten aydınlatıyor. Kusurları gizlemiyor  , aydınlatıcı sürülmüş bir efekt vermiyor ama nasıl yapıyorsa cildim daha aydınlık duruyor . Bu aydınlık " cildin doğal aydınlığı " gibi duruyor. Tanımlaması çok zor ama etkisi sürer sürmez hissediliyor.
Silikonumsu yapısı ile makyaj bazı olma konusunda oldukça da başarılı.
Benim cildim normalden karmaya dönük , aşırı hassas fakat bir o kadar da nemsiz. Bu krem tek başına yeterli gelmiyor. Yani kremden önce nemlendirici sürme ihtiyacı duyuyorum. Cildiniz çok nemsizse size de tek başına yeterli gelmeyecektir.
Benim cildimde herhangi bir hassasiyete , sivilceye sebep olmadı.

Eğer kuru - nemsiz bir cilidniz varsa " makyaj bazına ihtiyacım var ama aynı zamanda güneşten korusun " diyorsanız bu kremi tavsiye ederim.

Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30+ 'a ve çok daha fazla dermokozmetik ürüne mamacim.com'dan ulaşabilirsiniz

Son günlerde ülkemizde yaşananlardan dolayı hiçbirimizin keyfi yok . Ne acı değil mi her defasında hayat devam ediyor demek . Her an sevdiklerimize bir şey olacak mı korkusu ile yaşamak ne ürkütücü değil mi ? Umarım en kısa sürede hep beraber aydınlığa kavuşuruz.


*mamacim.com 'a bu güzel hediyeleri için çok teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. Makyaj bazı arayışım şu an yok ama aklımda olsun... ben nemlendirsin de isterdim, kısmet :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım adının aksine yoğun bir nem verdiğini söyleyemem ya da benim cildim şu aralar çok nemsiz. Bu arada Önümüzdeki hafta 2 günlüğüne Ankraya geleceğim. Beyond seruma mutlaka bakacağım:)

      Sil
  2. Elimde denenmek üzere mini boyu bekliyordu bakalım ne verim alıcam çok merak ettim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkecim ben beğendim ama çok da bayılmadım valla. :)

      Sil