27 Nisan 2016 Çarşamba

Dermomarket Alışverişim ve Detaylar



Merhaba
Bu sıralar alışveriş yazıları ile dolup taşıyor burası. Bugünse sizlere Dermomarket.com'dan yaptığım minicik ihtiyaç alışverişimden bahsetmek istiyorum. 

Aslında yüz temizleme jeli alırken hem göz hem de yüz için kullanıma uygun olanlardan almaya karar vermiştim fakat güneşin etkisini arttırması ile alerjim zirveye çıkınca sadece göz çevreme uygun bir ürünü almaya karar verdim.
Göz doktorum daha önceden bu şampuanın samplenı denemem için vermişti ve çok memnun kalmıştım. Bu yüzden TTO'nun Göz Şampuanını tercih ettim.


Dermomarket'e Caudalie Vinoperfect Radiance serum'un testerı varsa denemek istediğimi söylemiştim.  Onlar da göndermişler çok teşekkür ederim. Ayrıca Sensilis 'in kuru yağını da eklemişler ki kokusuna bayıldığımı itiraf etmem gerek.

Alışverişimi Pazar günü yaptım ve Pazartesi kargoya verildi. Çarşamba günü de bana ulaştı. Mesafeler uzak olduğu için 2 iş gününde geliyor. 
Minicik alışverişime dahi bu denli güzel testerlar koyan Dermomarket'e çok teşekkür ediyorum.

Her alışverişimde beni mutlu ediyorlar.
Göz şampuanın fiyatı 9 küsür liraydı. 
Devam etmekte olan blog çekilişime katılmayı unutmayın. Katılmak için TIKTIK. 

8 yorum:

  1. Ben de bahar aylarında Blefaroshampoo kullanıyorum, o çok iyi geliyor. Fakat TTO'nun fiyatı epey uygunmuş, onu mu denesem acaba bu sefer diye düşündüm şimdi :) Geçmiş olsun ikimize de, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blefaro'yu ben de merak ediyorum ama ilk etapta bunu denemek istedim. Memnunum da şimdilik. Ahh alerjii . İkimize de gerçekten geçmiş olsun ablacım. Öpüyorum çok:)

      Sil
  2. Bu göz şampuanını hiç duymamıştım. Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım. Denemeni tavsiye ederim:)

      Sil
  3. Ah bu göz şampuanını nasıl merak ediyorum, yine çıktı karşıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa bence erteleme o zaman. Şu an için çok memnunum ben :))

      Sil