5 Nisan 2016 Salı

Makeup Forever Fırça Temizleyici



Makyaj yaparken şüphesiz ki fırçalar ve süngerler en büyük yardımcılarımız oluyor. Cildimizin sağlıklı olmasında ise makyaj fırçalarının temizliği büyük önem taşıyor.
Bu sebeple cilt temizliğine önem verdiğimiz gibi fırçalarımızın da temizliğine önem vermeliyiz. 
Ben göz makyajı yaparken kullandığım fırçaları yıkamayı pek sevmiyorum. Bir türlü durulayamadığımı düşündüğüm gibi kurumaları için uygun ortam bulamıyorum .(Evde ki 4 tane bebişim fırçaları rahat bırakmıyor)  Hem fırçalarımda ki renkleri arındırmak , hem bakterilerden arındırmak istediğim için ve bunu da en pratik şekilde yapmayı tercih ettiğim için fırça temizleyicilere elim gidiyor.


Makyajtrendi.com 'dan Makeup Forever markasına ait fırça temizleyiciyi uzun süre önce aldım fakat kullanıma anca açıldı. Yine de uzun süredir kullanıyorum o yüzden sizinle görüşlerimi paylaşmak istedim.

Kullanımı oldukça pratik ; bir peçeteye birkaç fıs temizleyici sıkıyorsunuz ve fırçanızı üzerinde nazik hareketlerde gezdiriyorsunuz ta ki fırçanızdan boya gelmeyene dek. 
İçerisinde alkol bulunuyor bu sayede antibakteriyel bir özellik taşıdığı gibi alkolun hızla uçması sayesinde en geç 1-2 dakika içinde kuruyarak kullanıma hazır hale geliyor.
Toz ürünleri temizlemede başarılı olduğunu söyleyebilirim fakat ben özellikle waterproof özellikte ki eyelinerımı kullandığım fırçalarımı temizlemek için de kullanıyorum ve bu şekilde de başarılı olduğunu söyleyebilirim. 
Peki olmazsa olmaz bir ürün mü derseniz bu marka için bence hayır hatta MAC 'e göre performansının bir tık daha düşük olduğunu söyleyebilirim.
Ben aldığımda fiyatı 30 liraydı. Şişesi yenilenmiş , gramajı değişmiş ve hatta düşmüş. İçeriğinin yenilenip yenilenmediğini bilmiyorum ama yeni fiyatı 60 lira civarında. 




8 yorum:

  1. kıymetli fırçalarım için mac diğerleri için flormar kullanıyorum ben :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'ı ben de aldım ama daha kullanamadım. Bunu bitirmeden geçmeyeyim diyorum:))

      Sil
  2. Bunun bir de çift fazlı olanı varmış ve likit ürün kullanılan fırçalarda bile performansı epey iyiymiş diye duydum arkadaşımdan :) o da aklında olsun, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gerçekten mi ? Likit ürün kullanmadığım için pek kullanışlı olmaz benim için ama Mac aklımı fena çeliyor :)

      Sil
  3. Bu tip ürünler daha önce denemedim. Genellikle beğenmediğim yüz temizleyicilerim ile fırçalarımı yıkamayı seviyorum =)

    Resmen 2 katına çıkan fiyatı da oldukça çokmuş! Bir şey tutulur tutulmaz nedir bu böyle ya =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkecim özellikle far fırçaları için inanılmaz kolay oluyor bu ürünler. Ben yıkamayı pek sevmiyorum kuruması filan çok zor oluyor ama bununla temizledikten 1 dk sonra kullanıma hazır hale geliyor.
      Fiyato da acayip artmış gerçekten ama Flormar'ın da var böyle ürünü baya da uygun:)

      Sil
  4. En son sephoranin fırça temizleyicisini kullandım oda gayet guzeldi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sephora'nın olduğunu bilmiyordum . Çok teşekkür ederim. Elimdekiler azalınca mutlaka bakacağım:))

      Sil