11 Nisan 2016 Pazartesi

Sephora Far Bazı



Merhaba ,

Far bazları hayatımıza girdiğinden beri makyaj çekmecemizden eksik etmediğimiz ürünlerden. Hem farlarımızın renklerini daha güzel vermesini sağlıyor hem de kalıcılığını arttırıyor. 
Elbette her bazdan aynı performansı alamıyoruz . Kimi baz tüm gün makyajımızı tutarken kimisi birkaç saat tuttuktan sonra ne yazık ki birikmelere engel olamıyor.

Bugün sizlere ihtiyaç dahilinde aldığım Sephora markasına ait  far bazından bahsetmek istiyorum.

Sephora Far Bazı ; farlarınzı 12 saat boyunca tutmayı vaat ediyor. Tüpte olması oldukça hijyenik fakat tüp ürün gramajına göre çok büyük. Bu sebeple içerisinden çıkarmak için oldukça uğraşmak gerekiyor.

Sephora far bazının yapısı tam anlamıyla silikonumsu. Sürümü , yayımı oldukça kolay. Sürdükten sonra pürüssüz bir his bırakıyor. Farı sürmeden önce yaklaşık 30 saniye kurumasını beklemek gerekiyor. Ben far bazmı sürüp daha sonra kaşlarımı şekillendiriyorum. O sırada bazım kurumuş oluyor. 

Farların renklerini belirginleştirme konusunda başarılı bir ürün.Bu işlevini yerine getiriyor. Farların kalılclığını arttırma konusunda da bence etkili bir ürün fakat üzerinde yazdığı gibi 12 saat etkili değil. Ben 12 saat kalılıcığını denemedim ama 5-6 saat sonra farlarımın renklerinin soluklaştığını farkediyorum. Birikme yapmasa da farlarınız ne yazık ki uçuyor.

sol: bazlı    sağ: bazsız

Sephora Far Bazı'nın fiyatı sanırım 30 lira civarında ve 10 ml .
Bence ürünün en büyük eksilerinden birisi tüpünden ürün almanın zorluğu.
Uzunca bir süre kullanacak olsam da hala mükemmel far bazına ulaşmış değilim. Tekrar alacağımı sanmıyorum. 


6 yorum:

  1. Sürdükten sonra sabitlenmesini beklemem gereken far bazları bana göre değil. Sırf bu yüzden Balm'ınkini de bittikten sonra yeniden almadım... Urban Decay candır :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urban Decay'i fena halde aklıma sokuyorsun ablacım. Fiyatını göz önüne alınca almayı erteliyorum ama sanırım karşı koyamayacağım:)

      Sil
  2. hiç denemeyeyim boşuna ah o too faced bazı stok yapmadım ya ona yanarım :-(

    YanıtlaSil
  3. Yazın gayet tatmin edici, almayı pek düşüneceğim bir ürün değil anlaşılan. Balm'ın far bazı yarıdan düştü, o gayet renkleri sabit ve uzun süre tutuyor göz kapağımda memnunum ama bitirip başka ürünler denemek istiyorum artık bitmiyorlar böyle ürünler kolay kolay :)

    YanıtlaSil
  4. Makyaj bazından zaten memnundum, çok güzel oldu bunu bildiğim.

    YanıtlaSil
  5. Pratik ürün seven bana göre değil anlaşılan pek bekleme vaktim olmuyor :/30 saniye bile küçük bebegi olan anne için onemli:))

    YanıtlaSil