21 Mayıs 2016 Cumartesi

Uber Sarımsak Özlü Clinic Şampuan



Uber Kozmetik ; temiz içerikli ürünler üreten , ürünleri yurtdışına ihrac ederek ülke ekonomisine katkı sağlan bir Türk markası.
Ürün çeşitlilikleri de oldukça fazla . Ben markaya ait bir çok ürünü kullandım hatta Instagram hesabımdan hediye de ettim. Merak etmeyin sizlere farklı güzel sürprizlerim de olacak. Bugünün konusuna gelecek olursak Sarımsak Özlü Clinic Şampuan. 


Mini boy ürünlerinin ambalajları eğlence dolu olsa da tam boy ürün ambalajlarında sadelikten şaşmayan bir marka Uber. Ben de bu sade ambalajları sevdiğimi belirtmeliyim. 

Uber Sarımsak Özlü Bakım Şampuanının 3 vaadi var;
1) Kök hücre çoğaltımını ve aktivasyonunu tekrar başlatma , kök hücrelerde dış kök kılıflarını canlandırarak yeni saç oluşumunu tetikleyen etkileri,
2) Dermal papllala'nın fibrıblast metabolizmasını arttırıcı etkisi saç foliküllerinin anagen fazda kök hücreleri beslemesi yoluyla oluşumu huzlanır.
3) Saç dökülmesini önleyici etkileri

İlk 2 etktinin sonuçlarını gözle görebilmek için tek kutunun yeterli olamayacağını düşünüyorum fakat son vaadi olan saç dökülmesini önleyici etkileri konusunda başarılı diyeblirim. Çok dökülen saçlara sahip değilim fakat mevsim geçişlerinde bu oran artıyor. Uber ile minimuma indiğini belirtmeliyim.
Benim saçlarım ince telli olmasına rağmen herhangi bir ağırlaşma yapmadı saçlarımda . Kıvırcık ve ince telli saçlara sahip olduğum için fön suları saç rutinimin olmazsa olmazlarından. Uber Şampuan saçlarımı yumuşatıp kolay taranmasını sağlasa da elbette bir fön suyu kadar akıcı olmadı. Yine de bence çok başarılı çünkü bu konuda ki sorun benim saçlarımda. 
Temizlemesi oldukça başarılı . Kullandığım süre boyunca hiç bir zaman saçlarım yağlanmadı. 
Temiz içeriği sebebi ile köpürmese de ben artık bunu dert etmiyorum. Zaten saçlarımı arındırdığını her şekilde hissttiriyor.

Sarımsaklı oluşu sizi korkutmasın çok çok güzel bir kokusu var ve saçta da kalıcı. 

Merak edenler için içeriği :)
Bu arada Uber Sarımsak Özlü Şampuan SLS , paraben , tuz ve renklendirici içermiyor. Keratin bakımından sonra kullanmak için de uygun.

4 yorum:

  1. Sevgili balböceği öncelikle özür dilerim. Sanırım bana bıraktığın yorumu yanlışlıkla sildim. Telefondan kontrol ediyordum, anlayamadım ;/

    Sarımsak özlü şampuan daha önce hiç kullanmadım ama hep sarımsak kokacak gibi geliyor bana da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siricim çok tatlsın <3 yanlışlık hepimiz yapıyoruz:))
      Ben de endişeleniyordum ama çok çok hoş bir kokusu var:)

      Sil
  2. Vuhuu, içerik de süpermiş! E aklımda olsun bu şampuanlar da o zaman!!! Teşekkürler tanıttığın için Gözde'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği çok hoş ablacım ama benim saçlarımı da güzel yumuşattı :) Çok öpüyorum:)

      Sil