30 Temmuz 2016 Cumartesi

Skinceuticals Mineral Eye UV Defense Spf30 - Göz Çevvresi Güneş Koruyucu



Bu hafta Skinceuticals markasına ait nemlendirici Hydrating B5 Serumu ile ilgili yorumlarımı sizlerle paylaşmıştım. Okumak içintıklayınız...

Bugun de aynı markaya ait göz çevresine özel olarak üretilmiş spf30 koruma faktörü içeren güneş koruyucuyu sizlere tanıtmak istedim. 



Skinceuticals ürünü şu şekilde tanımlıyor :  " Göz çevresindeki görece daha hassas, nazik ve ince yapı için özellikle formülüze edilmiş olan Mineral Eye UV Defense, akmadan ve gözü rahatsız etmeden geniş spekturumlu  SPF 30 koruması sağlar. Tüm cilt tonlarıyla uyumlu hale gelen saf mineral dokusuyla göz çevresindeki cildin doğal tonunu alarak cilt tonunu düzenler ve aynı zamanda seramidi beslerken  makyaj için uygun yumuşak bir baz oluşturur.100 % mineral filtreli, geniş spekturumlu UVA/UVB koruması,Gözü rahatsız etmeyen akmayan formül, Her cilt tonuyla uyumlu, Göz kapağı dahil olmak üzere tüm göz çevresinde kullanımı güvenli, Göz çevresindeki nazik ve ince deriyi besler"

Ben de göz çevrem için güzel bir koruyucuya ihtiyacım varken Skinceuticals'a ait bu kreme şans vermek istedim. Hem spf30 oluşu hem de mineral filtrelerden oluşması tercihimi büyük ölçüde etkiledi.
sadece yayılmış

Kremin yapısı oldukça yoğun , mineral bir koruyucu olduğu için pütürlü ve renkli bir ürün. Göz çevresine en etkili uygulamayı yüzük parmaklarımla tampon hareketlerle uygulayarak yapıyorum. Hafif bir renk verip göz çevremi canlandırıyor ve göz altı morluklarım yoksa beni oldukça güzel idare ediyor.Fakat belirtmeliyim ki bu ürünün kapatıcılığı yok denecek kadar az . Eğer yoğun göz çevrenizde koyu halkalar varsa sizlere tek başına yeterli gelmeyecektir.
Ben bu ürünü uyguladıktan sonra üzerinden hafif bir pudra ile geçiyorum çünkü sıcak sebebiyle çizgilere dolabiliyor. Yine de etkisinden çok memnun olduğumu ve göz çevremi çok iyi korudugunu belirtmem gerek.
Kapatıcı altına uygulamaya müsait fakat hafif yapılı kapatıcılar uygulamak önemli.
dağıtılmış ve yayılmış

Eğer siz de göz çevrenizi güneşten koruyabilecek bir ürün arayışındaysanız güvenle önerebilirim.
Skinceuticals Mineral Eye UV Defense SPF30 10 ml ve fiyatı 127 lira. Miktarının az olması gözünüzü korkutmasın çünkü çok çok az miktarı iki göz çevrenize de rahatlıkla yetiyor.
Skinceuticals ürünlerine yetkili eczanelerden ve çeşitli online kozmetik satan sitelerden ulaşabilirsiniz.

5 yorum:

  1. Fiyatı yüksekmiş ama işlevi güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
  2. Kapatıcılığı 2-3 tık fazla olsaydı aslında kesinlikle almayı düşünürdüm. Her sabah dışarı çıkmadan hem nemlendirici hem kapatıcı hem güneş koruyucu yerine kullanılabilcek joker bi ürün olurdu. Ama kapatıcılığı çok azmış o düşündürdü:(

    YanıtlaSil
  3. Ben de yüz için güneş kremini denemek istiyorum ama fiyatı yüzünden hep erteliyorum.

    YanıtlaSil
  4. fena değil ama antiaging içerikli bir versiyonunu tercih edebilirim ben..

    YanıtlaSil
  5. bu sene alamadım ama önümüzdeki sene göz çevresi güneş koruyucusu mutlaka alacağım. aklımda shiseido var ama buna da şans verebilirim.

    YanıtlaSil