17 Ağustos 2016 Çarşamba

Mel Merio Deep Sea EDP


Parfüm yazısı yazmak benim için oldukça zor çünkü kesinlikle tarif edemiyorum fakat çok sevdiğim parfümleri de paylaşmadan geçmek istemiyorum. 

Klasik bir Rossmann gezimde Mel Merio parfümler dikkatimi çekti. Her ne kadar çiçek kokularından vazgeçemesem de ambalajında mavilik bulunduran parfümleri fresh, su , okyanus kokusudur diyerek koklamadan geçemiyorum. Deep Sea'de de aynen böyle oldu. Önce mavi ambalajı ile ilgimi çekti arından adı ile. Tabi meraktan hemen kokladım ve kokladığım an benim olmalı diye düşündüm.


Tarif etmede yine başarısız olacağımı bilsem de bana ferah ama aynı zamanda içinde çiçeksilik barındıran bir koku gibi geldi. Gerçekten oldukça fresh , naif bir koku. Baymıyor rahatsız etmiyor . Buna karşılık sıktıkça sıkası geliyor insanın. 

Kalıcılığı çok fazla değil . Gün içerisinde bir kaç kez tekrarlamak gerekiyor ama fiyatını da göz önünde bulundurunca bu bir sorun teşkil etmiyor. Üstelik benim gibi ürün bitirmekten mutluluk duyan biriyseniz hoşunuza dahi gidebilir.

Mel Merio Parfümlere Rossmann mağazalarından ulaşabilirsiniz. Fiyatı 20 lira.

Sizin çok beğendiğiniz hafif çiçek kokuları veya okyanus kokuları neler ? Benimle paylaşır mısınız?

12 yorum:

  1. Yaz aylarında denenebilir :)
    Bilgi ve güzel paylaşım için teşekküler

    YanıtlaSil
  2. Çiçeksi ve fresh kokular tercihim benimde :) Paylaşım için teşekkürler.Bloguma bende beklerim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Fresh kokuları çok seviyorum benimde direk ilgimi ambalajı çekti çok güzel tasarlamışlar :)) Musmutlu günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Fresh kokulardan hoşlanıyorsanız mutlaka denemenizi öneririm:)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım.Rossmann'a gidince mutlaka koklayacağım.Okyanus kokusu deyince benim aklıma ilk olarak Cool Water geliyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cool Water'ı ben de kullanmıştım ablacım ama hafif de çiçek istiyorum. Cool Water Sea Rose benim daha çok hoşuma gitmişti kokladığmda. Aklıma geldi bak yine gidip bakayım ona :))

      Sil
  5. Güle güle kullan Gözde'cim. Ojuvi'nin Cobalt parfümü de buna benzer bir koku sanırım; yalnızca biraz fazla alkollü gibi gelmişti bana :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım Ojuvi'nin paarfümlerini ben de çok merak ediyorum ama parfüm hassas bir konu koklamadan da almak istemiyorum. Bir ara herkes Jil Sander Sun'ı överken merak edip bakmıştım ama bana ağır gelmişti. Tester imkanları keşke olsa:)

      Sil
  6. Güle güle kullan cnm ilk fırsatta deneyecegim:)

    YanıtlaSil