10 Eylül 2016 Cumartesi

Ağustos 2016 Alışverişleri



Merhaba,
bir önce ki yazımda Bitenler postumun 2. parçasını yayınlayacağımı söylemiştim ama taşınma esnasında hem bitenler çöpü boyladı hem de ben bilgisayara attığım fotoğrafları bulamadım.

Yoğun telaşlı bir dönemde olduğum için de bloguma bakamadım hatta başka arkadaşlarımın yazılarını da okuyamadım.

Bugün sizlerle Ağustos ayında yaptığım alışverişleri paylaşmak istiyorum. Aslında ben Ağustos'da çok daha fazla sey aldığımı düşünüyordum ama bu görüntü hoşuma gitti.

Alışverişlerimi sadece Gratis'ten yapıyorum sanırım. 
Eklips'in şu meshur fırcalarından ben de almadan edemedim. Tercihimi eyeliner fırçasından yana yaptım.
Sleek ülkemize ilk geldiğinde çok ilgimi çekmemişti ama daha sonradan uzun süredir aradığım bir farın hem Storm hem de A New Day paletlerinde olduğunu görünce kararsız kaldım. Biricik sevgilim harika bir sürprizle Storm'u bana getirdi . Aklımda yine de A New Day kalmıştı. Gratis'in Antalya mağazalarında tüm ürünlerde %40 indirim olduğunu öğrenince Işıl'dan rica etmiştim o da bana aldı . Çok teşekkür ederim.

Kalan ürünler ise Cosmetica İndiriminden alındı. 
Golden Rorse Far Paleti 11.9 'a düşünce alayım dedim.
Mavi maskara ve mavi rimel her biri 3.9 liraydı.


Ağustos'da tamamiyle renkli kozmetike yatırım yapmışım bu ürünler dışında Isana'dan da 2 adet deodorant almıştım .
Siz son zamanlarda neler aldınız ?

8 yorum:

  1. Güle güle kullan canım 😄

    YanıtlaSil
  2. Hepsini güzel günlerde kullan dilerim canım. Sleek'in bir an önce buralara gelmesini umut ediyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Umarım en kısa sürede gelir. Ben hiçbir ürünü dikkatimi çekmedi derken 3 ürün aldım . alınacaklar listeme 1 ürün daha ekledim hatta:)

      Sil
  3. Son bayram indirimlerinde ben de sleek enchanted forest ve sunset paleti aldım:) flormardan bir ruj aldım indirimli, sanırım şimdilik bunlarla atlattım bayram indirimlerini de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel şeyler almışsın :) hepsini güzel günlerde kullan çok öpüyorum:))

      Sil
  4. waooowww, golden rose markasını ilk defa bu kadar indirimli görüyorum, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil