13 Ekim 2016 Perşembe

Ürün Bitirme Pojesi - Project Pan 12 ( saç ve parfüm )



Geçtiğimiz aylarda (bu ay da dahil)  o kadar çok alışveriş yaptım ki artık bu duruma bir dur demenin vakti geldi. Son zamanlarda arkadaşlarımın başlamış olduğu Ürün  Bitirme Projelerini heyecan ve merakla takip ediyor ama aynı zamanda da başlamaya korkuyordum . En sonunda kendimce bir fikir bulup ben de aralarına katılmaya karar verdim. Projenin öncüsü Sihirli Mavi İlknur . Kendisi tam 62 üründen oluşan bir liste hazırlamış  , benim ki onun listesinin yanında minik kalacak . Üstelik biraz mızıkçılık yaparak başlıyorum. İlknur'un listesi için tıklayınız..

Ben ürünleri gruplara ayırmayı tercih ettim ve dediğim gibi bazı ürünlerde de mızıkçılık yaptım. Beğenmediğim veya kullanmadığım ürünlerin yanı sıra çok sevdiğim ürünleri de ekledim. Amacım bir süre cüzdanımı da rahat tutmak çünkü. 
Yine de alışveriş yapmak için tüm ürünlerin bitmesini beklemeyeceğim. Kategori kategori bitirip alacağım.

İlk olarak Saç Bakım ürünleri ;  

Milkshake Nemlendirici Saç ve Vucut Köpüğü: Bu ürünü çok merak ediyordum .Bir süredir kullanıyorum. Aramız iyi. 
Redist Sıvı Saç Kremi : Saçımı taramak için mutlaka bu tarz ürünlerden yardım alıyorum. Bitince belki bunu belki başkasını alacağım. 
Live Clean Saç Serumu : Bu saç serumunun yazısını detaylıca yazacağım. 
Balea Argan Yağı : Saç uçlarıma serum olarak veya tırnak diplerime uygulayacağım etleri yumuşatmak için.
Fixation Saç Maskesi: Daha 2-3 kez kullandım. Düzenli kullanıp bitireceğim. (görsele eklemeyi unutmuşum)
HC Hair Care: Düzenli kullanmak için buraya ekliyorum. Saçlara etkisi çok başarılı.
Isana Saç Balsamı : Alınıp kenarda unutlanlardan. Bu ürünü de önüme cıkaracağım ki unutmayayım.
Loreal Mucizevi Yağ Saç Kremi: Bu kremi beğeniyordum ama bitmek bilmiyor. Biraz daha kullanayım.

Parfümler ;

Yves Rocher Evidence Intense : sevdiğim parfümlerden biri ama elimde çok birikti. Bu yüzden bitsin.
Yves Rocher Moment de Bonheur : En sevdiklerimden. ama yine birikenler arasında olduğu için bitireceğim.
Elizabeth Arden - Red Door Velvet : Yeniler alındıkça unutlanlardan. Tam sonbahar kış kokusu. Bu zamanlarda bitirmeli.
Lancome Miracle mini : Bu mini parfüm uzun süredir bende. Bitmesi gerek artık.

Bu parfümler bitene kadar yeni parfüm almayacağım. Bittiklerinde kendimi istediğim bir parfümü alarak ödüllendireceğim. Henüz seçemedim ama bakacağım.


Cilt bakım ürünlerini ayrıca yazmak istedim. O da yarın blogumda olacak. Makyaj ve vücut bakım ürünlerini daha ayıramadığım için şimdilik bu kadar ürünüm var. Makyaj ürünü seçerken çok zorlanacağım çünkü bitirebileceğim herhangi bir ürün yok. Belki maskaralar ,kapatıcılar , eyelinerlar listeye dahil olur. Listeye makyaj ürünü dahil etmesem dahi makyaj ürünü de almayacağım. 

19 yorum:

  1. Ne güzel hep beraber katıldık project pana, kalabalıklaştıkça da daha güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. Redist saç açıcı spreyi bende severek kullanıyorum.
    Başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Redist sprey başarlı ama bir sonra ki tercihimi yine süt ve ballı olandan yana yaparım. Denemediyseniz tavsiye edeerim:)

      Sil
  3. Bende yarım kalmış cilt bakım ürünlerini bitirmek için ayırdım ancak renkli kozmetik kısmına yanaşamıyorum bile.Umarım seçtiklerini çarçabuk bitirirsin canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli kozmetik kısmına ben de hiç giremedim valla . Gözüm korktu:)

      Sil
  4. aramıza hoş geldin ve kolay gelsin :-))

    YanıtlaSil
  5. Hadi kolay gelsin Gözde'cim! Ya makyaj ürünlerinin çoğunu ben bitirmek amaçlı değil, düzenli kullanmak ve azla da idare edebileceğimi kendime göstermek amaçlı seçtim. Yoksa kim 3 ayda 3 bronzer bitirecek, arap bacı gibi dolaşmak lazım full vücut makyajı ile :))) Öpüyorum çok!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 ayda 3 bronzer ciddi bir iddia ama haklısın ablacım bitirmek imkansız. Ben de elimdekiler azalana kadar alışveriş yapmayayım istiyorum artık :)

      Sil
  6. Milkshake in hem saç hem vücut köpüğü çok ilgincime gittii. Saçların kalın telli veya kuru mu? Argan yağlı ürünleri severek kullanıyorsun da ordan merak ettim=)
    Ben de bazı ürünlerimi ayırdım yılbaşından önce bitirmeye çalışıcam ama ne derece başarılı olurum bilinmez:P
    Cümleten kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım saçlarım ince telli fakat kuru. Kıvırcık olduğu için de ekstra bakıma ihtyaç duyuyor. Ayy o köpük koku olarak bir şahane. Vucuduma denemedim ama saçlarımda ki etkisini debeğeniyorum. :) Hepimize kolay gelsiiin:)

      Sil
  7. Hiç saç yağı o kadar çabuk bitiyor ki 😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siriciğim ben o yağı çabuk bitiremiyorum ya. Sorun bende sanırım.(

      Sil
    2. Benim saçlarım hep uzundu. Şimdi hamilelikten belime geliyor. Herhalde benim için 2 seferlik olurdu 😳

      Sil
  8. HC yi çok merak ediyorumm gerçekten inşallah benim de olur yakında <3 Bitsinlerrr gelsin yenilerr. Ben de project pan olayını çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hc saç dipleri için çok güzel bir ürün tavsiye ederim. Bunlar bitene kadar gelmesin ama sonra gelebilirler bence de:)

      Sil