14 Kasım 2016 Pazartesi

Farmasi Mineralli Yüz Spreyi



Hassas ve kızarma eğilimli hatta bolca kızaran cildim sebebiyle termal sulardan vazgeçemiyorum. Farmasi'nin Mineralli Yüz Speyi yine Başak Abla'da gördüğüm ve merakla aldığım ürünlerden biri.

Farmasi Mineralli Yüz Spreyi : gliserinin nemlendirici özelliği ile rahatlayan ve yumuşayan cildiniz , genç ve bakımlı bir görünüme kavuşur. Çinko , Bakır ve B5'in oluşturduğu eşsiz kompleks cildi tazeler. Günün her anı uygulayabileceğiniz sprey , cildinizi rahatlatır ve canlandırır.

Benim kızarıklıklarıma karşı çoğu ürün yetersiz geliyor. Gün içerisinde dahi birden alevlenebiliyorlar. Bu tarz ürünler sadece belirli rahatlama sağlıyor veya yanaklarım cayır cayır yandığı anda o sıcaklığı alıyor. Farmasi'nin termal suyu da bu görevini bence başarı ile gerçekleştirdi. Sabahları cildimi su ile hafifçe yıkayıp ardından termal su sıkıp birkaç dakika bekledikten sonra cildimi pamukla siliyorum . Böylelilke cildimi hem yormamış hem de yatıştırarak temizlemiş oluyorum.
Ayrıca epilasyondan , kil maskesinden sonra uygulamayı seviyorum çünkü cildimin o zamanlar çok daha fazla ihtiyacı oluyor. 

Benim beklentilerimi karşılayan bir ürün oldu. Tekrar bulabilirsem severek alacağım ve kullanabileceğim bir ürün.
Farmasi ürünlerine katalog satışı yapan temsilcilerinden ulaşabilirsiniz. Spreyin indirimsiz fiyatı 25 liraydı yanılmıyorsam. 200 ml bir termal su için oldukça uygun olduğunu belirtmem gerek.

5 yorum:

  1. Bu spreyi ben de çok merak ediyorum. İlk fırsatta deneyeceğim, kil maskelerinden sonra kullanmak da çok iyi fikir😊 Güle güle kullan, sevgilerimle...❤️

    YanıtlaSil
  2. ben de çok severek kullandım bu spreyi biraz gözümü yaktı ama yüzüme yararı yanında görmezden geleceğim bir özellik bu..

    YanıtlaSil
  3. Gözde'cim beğenmene çok sevindim! Benim en sevdiğim ilk 3 arasında bu sprey! Hatta elimdekiler bitince yeniden alacağım. Güle güle kullan, çok öptüm!

    YanıtlaSil
  4. elimdeki bitince Avene bunu bir denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil