3 Kasım 2016 Perşembe

Kozmoten.com Alışverişim



Bildiğiniz üzere Project Pan'e basladım. Bu süre zarfında da ihtiyacım olmayan ürünleri almamaya karar verdim. Yine de alışveriş yapmadan duramadım tabi.

Son zamanlarda cildimi derinlemesine temizleyecek bir ürün arayışına girmiştim. Bunu da en iyi cilt temizleme cihazları ile yapabileceğim kanısına varınca başladım araştırmaya. 
Piyasada satılan tüm cihazları araştırdım .Hem masaj yapsın hem de temizlesin diye düşününce de Foreo Luna ve Darphin arasında kaldım. Daha sonra Foreo'nun temizlemesinin daha hafif olduğunu öğrenince terchimi Darphin'den yana yaptım.

Alışverişimi ilk defa gördüğüm ve merak ettiğim için Kozmoten.com'dan yaptım. Alışveriş sonrasında kargo ile ilgili ufak tefek pürüzlerle karşılaşmış olsam da site yöneticisi Ayla Hanım'ın samimiyetini ve müşteri memnuniyetini ne denli önemsediğini görmüş oldum. Kendisi gerçekten kibar , ilgili , sorun çözmeye , müşterisini memnun etmeye yönelik çalışan biri. 
Ben kendisinin bu ilgisinden dolayı Kozmoten.com'dan memnun kaldığımı ve yeniden alışveriş yapacağımı da belirtmek isterim.

Darphin Sonic Temizleme ve Masaj cihazının adı 350 lira. Yanında gördüğünüz ürünlerse Ayla Hanım'ın hediyeleri. Bir de göremediğiniz büyük bir Lierac çantası vardı ama onu aile üyelerine kaptırdım.
Kozmoten.com'da 75 lira ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz.

20 yorum:

  1. Cihaz hakkında yorumlarını merakla bekliyorum, siteyi incelemeye başladım bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre kullandıktan sonra mutlaka paylaşacağım:)

      Sil
  2. iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel hepsini güle güle kullan :) yeni yazıma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Alışveriş şahane olmuş gerçekten... Hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. Benim alakasız bir sorum var. Phyto şampuan şişenin yarısına kadar mı dolu? Benim de elime böyle bir tester geçti ama şişenin yarısının boş olması çok garip geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebe'ciğim ben bu sampuanı kullanmıştım ama elimde baska 2 tane daha vardı. Onlara baktım yarısına daha doğrusu yarısının biraz üstüne kadar dolular. Bu şişeler 100 ml şişe boyutunda gibi duruyor.Şampuanlar da 50 ml olunca tamamen dolmuyor:)

      Sil
  7. Çook başarılı bir alışveriş olmuş bence Gözde'cim, güle güle kullan! Darphin'in bu cihazı benim de çok aklımda kalmıştı; ama sonra LR aldım ve onu da hiç kullanmıyorum :/ Yanında gelen hediyeler ise bir harika! Özellikle Phyto yorumlarını merakla bekleyeceğim! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Phyto'ları en kısa zamanda yorumlayacağım hatta kendime bir Phyto koleksiyonu oluşturmaya başladım bile. Cihazın masaj başlığı çok güzel ama cidden üşeniyor insan:)

      Sil
  8. Darphinin bu cihazını deneyimledikten sonra umarım anlatırsınız genişçe :) güle güle kullan hepsini de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Anlatmayı ben de çok istiyorum :)

      Sil
  9. Ayy hepsi çok güzel güle güle kullanın :) Blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Firmayı daha önce hiç duymamıştım, bi inceleyeyim :)
    Güle güle kullanın, yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil