23 Kasım 2016 Çarşamba

Loreal Superstar Eyeliner




#guclukadinlarguzelhayatlar etkinligimizde Cosmetica bizlere oldukça cömert bir kutu göndermişti. Kutunun içinden çıkanlar arasında bugunun konuğu olan Loreal Superstar Eyeliner 'da vardı.
Kalem şeklinde ki eyelinerları kullanımları pratik olduğu için çok sevsem de uçlarının çabuk kuruduğunu düşündüğüm için almaya pek yanaşmıyordum. Bu eyelinerı görünce denemek için iyi bir fırsat diye düşündüm.



Eyelinerın ucu bildiğimiz kalem uçlara oranla daha değişik. İncecik bir uçtan başlıyor ve kavisle birlikte kalınlaşıyor. Bu uç sayesinde hem kalın hem de ince bir çizgi çekmek çok daha kolay oluyor.


İlk zamanlar bu uca alışık olmadığım için çok ince çizgi çekmede zorlansam da daha sonra elim alıştı. Sadece kirpik diplerime çok ince bir hat çekebiliyorum. 
Renk vermesi zamanla azalmış olsa da bence şu an ki siyahlığı da tatmin edici . Tek seferde rengini veriyor ve üstünden defalarca kez geçmeye gerek kalmıyor.
Gün içerisinde akmıyor , solmuyor . Makyaj temizleme suları ile kolayca çıkıyor. Üstelik uzun süredir kullanmama rağmen performansını kaybetmedi ucu kurumadı. 
Eğer kullanımı pratik , rengini güzel veren , hem ince hem kalın bir çizgi çekmenize yardımcı olacak bir eyeliner arayışındaysanız mutlaka bakmanızı öneririm.
Ben kafamda ki tabuları Loreal ve Maybelline linerlar ile yıktım. İkisinden de çok memnun kaldım. Elimde ki bittiğinde yine şans verebileceğim bir ürün.
Şu an  Cosmetica.com.tr 'de çok güzel indirimler var. Superliner da dahil olmak üzere tüm Loreal ürünleri tam %50 indirimde. İncelemek ve almak için tıklayınız.
Superstar Liner 'ın tükenmiş . Daha siyah istiyorsanız Extra Black'i satın almak için tıklayıınız.

18 yorum:

  1. gratis indiriminde alabilirim baya hoş tabi marka da süper :) 💕

    YanıtlaSil
  2. sürümü rahat görünüyor, extra black olanına bir bakayım, paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Eyeliner kullanmayı asla alışkanlık haline getiremedim .Galiba gözüm alışkın olmadığından kendime de yakıştırmıyorum. Ancak kullanımı çok pratik diye duyunca bu eyelinerı satın almıştım, henüz açmadım. Memnun kalmanıza sevindim. Ben de denemeye başlayayım. Güle güle kullanın :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eyelinersız yapamayanlardanım. Kalın bir hat değil ama kirpik diplerime ince bir hat çizerek gözlerimi belirginleştirmeyi seviyorum:) Umarım siz de memnun kalırsınız :)

      Sil
  4. üstünden defalarca geçmeye gerek kalmaması çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda pratik olması benim de çok hoşuma gidiyor :)

      Sil
  5. Bende NYX'in Skinny Liner'ı var ama ne yazık ki 2-3 kullanımdan sonra siyahlığını kaybetti... halbuki ucu düzgün bir hat çizmek için çok idealdi. L'Oreal'in bu eyelinerı aklımda olsun. Güle güle kullan Gözde'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Güzelmiş, hele ki rengini iyi veren bir siyah eyeliner ise :)
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Uzun süredir kullanmama rağmen hala güzel veriyor rengin:

      Sil
  7. Memnun kalmış olmana çok sevindim tatlım.Elimde bekleyen bir eyeliner var.Hafta sonu deneyeyim mutlaka;)

    YanıtlaSil
  8. Bu tür eyelinerlar çabuk kurduğu için denemiyorum ama L'oreal'in eyelinerlarından genel anlamda memnun kaldığım için bir denemek isterim, indirimlerde aklımda olsun. :)
    Güle güle kullan,
    Sevgiler.
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep ,
      Maybelline'in de buna benzer bir eyelinerı var onu da öneririm:)

      Sil
  9. Şu tür yazıları inanılmaz çok seviyorum. Bloğunuzu çok çook beğendim:) Takipe aldım bende beklerim :) <33

    YanıtlaSil