4 Mart 2017 Cumartesi

Şubat Alışverişlerim - 2017 ( Cyrene , Neodermo , Gratis , NYX, Rossmann )



Şubat'ı geride bırakıp baharın müjdecisi Mart'a "merhaba" dedik. Şubat ve Mart ayları indirimlerle dolu olduğu gibi nişanlımla birbirimize bol bol hediye aldığımız aylardan. Bu sebeple alışverişi azıcık abartmış olabilirim.

İlk olarak Cyrene alışverişimden bahsetmek istiyorum. Cyrene Sevgililer Günü sebebiyle 2 paket çıkarmıştı. 
İlk paketin içerisinde AHA-BHA pedler , leke serumu ve sürpriz ürünler vardı.  Pedleri almak istiyordum kampanyada görünce hemen aldım. İçerisinden ekstra 2 tane %15 aha maske , temizleyici yağ ve fotoğrafta olmayan dudak balmı çıktı. Set 119 liraydı. Oldukça karlı oldu.
İkinci pakette hassas ciltlere yönelik yeni çıkan nemlendirci ve sürprizler vardı. İçerisinden çok merak ettiğim günlük peeling toz ve daha önceden severek kullandığım tonik çıktı. Ben de ek olarak renkli nemlendiricinin açık rengini aldım. Set 59 liraydı.Renkli nemlendirici de 32 lira.


Sevgililer Günü indiriminden Gratis'den  Loreal Superstar maskara aldım. Sırf bazı için alıyorum bu ürünü. 30 liraydı.

Yine sevgililer Günü indirimini fırsat bilip Rossmann'dan Cabotine De Gres parfümü aldım. Evde annem , ben , kardeşim hepimiz bu parfümden kullanıyoruz. Çok kalıcı ve inanılmaz güzel bir koku. Annem stoklu stoklu alıyor. 

Cildim aşırı derece sapıtmış durumda.  Yanaklarım inanılmaz nemsiz ve güneş kremini dahi kusuyor. Ne yapsam ne etsem düzeltemedim. Güneş kremi sürmeden de çıkmak istemediğim için yeni bir krem almaya karar verdim. 
Darphin Melaperfect Nemlendiriciyi Neodermo.com'da en uygun fiyata görünce  aldım. Normal kuru ciltler için uygun bu kremi sevdim. Yanında inanılmaz merak ettiğim Intral Serum'un deneme boyu çıkınca sevinçten havalara uçtum. Neodermo'da inanılmaz Darphin indirimleri var. Bakmanızı öneririm. Ayrıca kargo hızlarından ve paketlemelerinden de çok memnun kaldım.


NYX kaş pomadım kurumak üzere ve stoklar uzun süredir yenılenmiyordu. Stokların yenilenndiğini görünce Cevahir 'e gittim ve çok sevdiğim kaş pomadımı yedekledim. 23.95 liraya aldım.


Urban Care'ın Shake'n Repair serisinin düzleştirici köpüğünün çıktığını gördüm. Aynı zamanda Gratis'de de 1 Alana 1 Bedava vardı. Merak edip aldım. Kendisi görselde yok çünkü nişanlım merak ettiği için o kullanmaya başladı. İki ürün 34.9 liraydı. 

Ayy  ben yazarken yoruldum. Umarım sonuna kadar okumuşsunuzdur. Merak ettiğiniz , önce yaz dediğiniz ürünler var mı ?

4 yorum:

  1. Harika çok da uyguna gelmiş hepsi güle güle kullan 😊 Cyrene in sürpriz kutularına bayılıyorum

    YanıtlaSil
  2. Darphin ürünlerini hiç kullanmadım ve çok merak ediyorum ama Benin cildin seninki gibi normal değil maalesef. Siteyi not ediyorum. Tester da yollamışlar ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim normal değil ki çok aşırı hassas :( Ciddi şekilde hassas hemde:(

      Sil