11 Mayıs 2017 Perşembe

Nisan Ayı Alışverişleri - 2016 (Rossmann, Neodermo , İnglot , n11 , Mamacim)


Uzun süredir ne bloguma yazı yazabildim ne de Instagram'da paylaşım yapabildim. Koşturmacalı yoğun bir dönem içerisindeyim , bilgisayarın başına ne zaman otursam hep farklı işlere bakmam gerekti. Şimdi birsüre boşluğum varken bloguma dönmenin vakti diye düşündüm.
Bu ay alışverişin ucunu kaçırdım , mayıs ayında toparlama niyetindeyim.

Yeni bir şampuan almam gerekiyordu tercihimi uygun fiyatı ve temiz içeriği sebebiyle Alterra'dan yaptum.Rossmann'da arkadşımla gezerken For Beauty markasının yeni gelen fırçalarını gördüm. 1 tane denemek için aldım beğenince yedekledim. Fırça 12 lira. Şampuan 8 lira.


Yüzümü kurutmayacak , canlı gösterecek güneş kremine ihtiyacım vardı. Başak Abla 'nın blogunda anlattığı Darphin markasına ait hassas ciltlere yönelik spf50 güneş kremini Neodermo.com 'dan oldukça uygun fiyata aldım. Siparişim yanında testerlar ile oldukça  hızlı bir biçimde bana ulaştı.

Kapatıcıya da ihtiyacım olduğunu düşünüyordum ve arayışa girmiştim. Marmara Forum'da gezerken aklıma Inglot geldi ve mağazaya girdim. Mua çok ilgiliydi. Ben de istediğim gibi bir kapatıcı bulunca aldım.Ayrıca Maltepe Park Inglot'da ki Mua'da inanılmaz ilgiliydi. Önümüzde ki ay oradan yaptığım alışverişi de paylaşacağım.

Saçlarımı  Magenta rengine boyattım.Böyle bir rengin en büyük sorunu rengin solması ve akması. Benim elimde hiç saç rengimi koruyacak ürün yoktu. Bir araştırma sonucunda Bonacure markasının Colorfreeze CC kremini aldım. Kargo ile beraber 45 lira ödedim.

Mamacim.com'dan biriken puanlarım ile Phyto Phytokeratine sprey aldım. Hem saçları ısıdan korumayı hem de onarmayı vaat eden bu ürünün fia-yatı 68.25 liraydı. Yanında saç diplerime kullanmak için Bioxcin Femina aldım . Onun da fiyatı yanılmıyorsam 20 lira civarındaydı.

Phyto ve Lierac markasından ürün aldığınızda üzerlerinde ki kodu alexclub hesabınıza yüklediğinizde puanlar birikiyor. Benim de puanlarım baya birikmiş. Saç diplerim için Femina'dan memnun kalmayınca Phytocyane serumu aldım.

Antalya'da canım arkadaşım Sefa ile buluştuk. O da bana çok tatlı hediyeler getirmiş . Onları da yeniler arasında göstermek istedim.

Saç boyamı alırken Omega Plus markasının Keratin Sütünü gördüm. Bu tarz ürünleri çok sevdiğim için onu da sepetime ekledim.

2 yorum:

  1. çok hoş hepsi de güle güle kullan Alletra şampuan deneyimini oldukça merak ediyorum umarım anlatırsın :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa Rossmann'dan aldığın fırça çok güzel duruyo fiyatı da süpermiş^^
    Uuu magenta saç rengi epey iddialı:) o rengi korumak da zordur tabi ama şampuan seçimin çok iyi gözüküyor=)
    Phytocyane ampulleri çok merak ediyorum mutlaka yazısını istiyorum kullandıktan sonra^^
    hepsini güle güle kullan tatlım:-*

    YanıtlaSil