8 Eylül 2017 Cuma

Cosmed Day to Day Yüz Temizleme Jeli



Temel bir cilt bakımının ilk adımı "temizlik" ile başlıyor. Ben makyaj yaptığım zamanlarda çift aşamalı temizlik yapmayı tercih ediyorum , makyaj yapmadığım zamanlarda ise güzel bir yüz temizleme jeli ile bu adımı kolayca sonlandırıyorum. 
Cosmed Day to Day Yüz Temizleme jelinin daha önceden mini boylarını denemiş ve temizliğinden memnun kalıp aklımın kenarına yazmıştım. Elimde ki ürünler bitince de tercihimi Cosmed'ten yana yaptım. 

Cosmed Day to Day 
"Cildi gün boyunca maruz kalınan çevresel kir, makyaj ve yağdan derinlemesine arındırır. İçeriğinde bulunan sodyum, magnezyum, çinko ve mangan iyonları sayesinde cildin yenilenmesine yardımcı olur, cildin nem tutma kapasitesini arttırır. Cildin yeni bir güne tazelenerek başlamasını sağlar, cildi yağ ve nem dengesine zarar vermeden, etkin bir şekilde temizler."



Daha önceden mini boylarını kullandığımda kıvamları normal jeldi. Daha önceden 2 arkadaşım bu jeli bir siteden almış ve ürünün su gibi olduğunu ve bozuk olduğunu söyleyip kullanmadan atmışlardı. Ben de şaşırmıştım.. Ben alışverişimi en güvendiğim sitelerden biri olan kozmodiva.com 'dan yaptım. Ürünün son kullanma tarhinin dolmasına daha uzunca bir süre olmasına rağmen benim ürünümün de kıvamı daha önceden kullandığım mini boylara oranla çok daha sıvıydı. Her kullanımda elime oldukça fazla ürün geliyordu. Ben de ürünü pompalı bir şişeye koymaya karar verdim. Böylelikle kullanım konusunda sorun yaşamadım. Performansı da , kokusu da kullandığım mini boylarla birebir aynı olunca ürünün çok üstünde durmadım. Ürünün bozuk olmadığı ortada diyerek kullandım. 

Benim cilt temizleme ürünlerinden çok beklentim yok. Cildimi kurutmadan güzelce temizlesin , hassasiyete , sivilceye neden olmasın . Cosmed bu beklentilerimi karşıladı mı ? Tam anlamıyla EVET. Cildimi kurutmadı , germedi , hassasiyete neden olmadı. Temizlemesi ile oldukça başarılı . Kokusuna ayrıca bayıldığımı itiraf etmeliyim.
Ben kuru bir cilde sahip olarak çok memnun kaldım. Bence çok yağlı ciltler dışında da herkesin memnun kalacağı bir ürün. 

Tekrar alır mıyım ? Kampanyada bulursam tabi alırım. 

5 yorum:

  1. Aslında hep aklımda olan bir üründü, beğendiğine göre bakmak farz oldu cnm ;)

    www.suslukokona.com

    YanıtlaSil
  2. Cosmed ürünlerini seviyorum ama bunun da fiyatları bence yüksek artık 😐

    YanıtlaSil
  3. Cosmed'in deneme boyundan ben de çok memnun kaldım. Elimdeki temizleyiciler bitince yenisini almayı düşünüyorum. Tavsiyene uyup kenarda pompalı bir şişe de tutacağım ki, aktarabileyim. Ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Daha önce de yazmıştım; yine yazayım. Bu jeli ben de çok seviyorum ve benim de kullandığımın kıvamı epey sıvıydı :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Severek kullanmıştım.
    Neden çok sıvı olarak aktı bilemedim ama ben o tarz bir sorun yaşamadım

    YanıtlaSil