13 Temmuz 2019 Cumartesi

Cosrx- Low PH Good Morning Gel Cleanser



Merhaba,

Çok uzunca süredir buralarda değildim. Hem iş hem yüksek lisans tüm vaktimi ve enerjimi alıyordu. Hala süreçlerim devam etmekte ama iş konusunda biraz daha rahat bir evreye geçtim.(sonunda)
Blog yazmak bir kenara dursun, çok severek takip ettiğim blogger arkadaşlarımın yazılarını da okuyamadım. Anca Instagram üzerinden paylaşımlarını takip ettim. Ne zaman bilgisayarı elime alsam kendimi iş içinde bulur hale geldim.  Yazmayı ve okumayı da özleyince artık geri dönmenin vakti geldi diye düşündüm. 
Dönüş için ne yazısı ile başlayacağımı düşünmek ise oldukça zamanımı aldı. Sonuç olarak da hem çok severek kullandığım hem de bitirdiğim için uğurlamaya karar verdiğim Cosrx markasına ait  Low Ph Good Morning Gel Cleanser'ı konuşalım istedim.
Cilt tipi olarak oldukça nemsiz, hassas ve rosacea'lı bir cilde sahibim. Bununla birlikte hassasiyet sebebiyle akneler oluşabilmekte. Tam anlamıyla bir zorluk aslında. 


pH 5.0 ~ 6.0 ile cildin pH değerini dengelemeyi, çay ağacı yağı ile yağlı ciltleri kontrol altına almayı, ve gözeneklerin görünümünü küçültmeyi ayrıca içerisinde bulunan BHA- Salisilik asit ile de cilt dokusunu yenilemeye yardımcı olacağını vaat ediyor. 

Çok minik bir miktarı bile temizlemek için yeterli oluyor. Yoğun şeffaf jel yapıda, çay ağacı kokusuna sahip fakat yıkama sonrasında koku hissetmiyorsunuz.  Ben çift temizleme metodu kullandığım için ilk olarak cildimi yağ bazlı bir ürün ile temizleyip ardından bir temizlemeye jeli ile üstünden geçiyorum. Cildimi güzelce arındırıyor fakat cilt tipim gereği kurttuğunu da belirtebilirim. Bu sebeple sivilcelenmeye müsait olduğum zamanlarda kullandığımda daha fazla verim aldığımı ve çıkan sivilcelerin kuruma süresini kısalttığını farkettim. . 
Cildi karmadan yağlıya dönük olan eşim ise cildinin temizlendiğini hissettiğini paylaştı. İçeriği genel olarak iyi olan ürünü Korendy.com.tr'den almıştım. Ayın 15inde 18:00- 23.59 saatleri arasında %20 indirim varmış. Eğer karma- yağlı, sivilceye yatkın bir cildiniz varsa tavsiye ederim. Buraya tıklayarak ürünü daha detaylı inceleyebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder