18 Temmuz 2014 Cuma

Flormar Beauty Toys Ojeler - Golden Ball

Merhaba.
Bugun yine Flormar'ın seker mi seker Beauty Toys ojelerinden biri ile karsınızdayım. 
İtiaf ediyorum aslında sarı rengini pek begenen biri değilim. Komik olacak ama neden begenmedigimi de bilmiyorum. Fakat Işıl'ın  Instagram'da paylastıgı fotograflar arasında sarı ojeyi gordugumde bayıldım. Flormar'ın Beauty Toys serisinde  sarı renk bulmusken de almamaz olmaz diye dusundum.
Golden Ball icinde ısıltılar bulunduran sarı bir renk. Tıpkı serinin diger ojeleri gibi bu oje de ismi ile cok guzel uyumlu olmus.
Ben tek basına kullanmaya cesaret edemeyince serinin diger renklerinden olan ve daha once yazısını yazmıs oldugum Cookie Monster ojesi ile kombinledim. Renklerin uyumu cok hosuma gitse de nail art konusunda ne derece beceriksiz oldugum ortada.
Golden Ball'un içindeki ısıltılar şişesinde cok daha net gozukuyor.
Ojenin rengi , ismi harika. Peki ya yapısı , surumu , kuruma hızı nasıl ?
İlk katta ne yazik ki opaklasmıyor hatta arada bosluklar kalıyor. İkinci katta opaklassa da canlı bir sarı olmuyor. Ucuncu katta ise tırnaklarımda gordugunuz rengi alıyor. 
3 kat surmeme ragmen kalın bir tabaka olusmadı tırnagımda yani ince yapılı bir oje. Ayrıca kuruma hızı da 3 kat surulmus ojeye oranla oldukca iyi . Ustune top coat surdugunu de eklemeliyim.

Fakat daha once yazısını yazmıs oldugum Cookie Monster gibi bu oje de kalıcılık konusunda basarılı degil. 2.gunde tırnak uclarından atmaya baslıyor.

Clinique urunlerinden olusan cekilişime katılmak icin TIKLAYINIZ. Son gun 20 Temmuz.

11 yorum:

  1. Sarıya bayıldım çok tatlı bir ton.Nail artında çok cici olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Burda bir fenerbahçeli mi görüyorum yoksa? :) Renkler çok cici olmuş kuzum tam yazlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman sadece oyle Fenerbahceliyim diyorum kusum. Yoksa kim oynarmıs ne zaman mac varmıs bilmem :)

      Sil
  3. Canım çok sevimli olmuş tırnakların :)

    YanıtlaSil
  4. ben farklı renklerini aldim gelicek inşş yakında ama sarıyı iyi ki almamışım o ne kız öylee kat kat sür ömrüm gider vallaa :D ama sende de çok hoss durmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Surmesi biraz zahmetli ama rengi hos gercekten. Tesekkur ederim canım:)

      Sil
  5. sarıya bayıldım alcam hemen teşekkürler :)

    YanıtlaSil