25 Kasım 2014 Salı

Maybelline The Colossal Kajal

Merhaba
Çıktığı ilk günden beri büyük ilgi toplayan Maybelline'in The Colossal Asansorlu Göz Kalemi bugun ki konugumuz.
The Colossal Kajal ;
* 12 saate kadar kalıcı etki ,
* Yoğun siyah pigmentler ile tek uygulamada mükemmel siyah sonuç ,
* özel içerikler ile bakım ,
* Zeytinyağı , E ve C vitamini ile yumusatıcı yag ve nemlendirici etki içerdiğini iddia ediyor.
The Colossal Kajal 'ı ben de ilk çıktığımda cok merak etmiştim. Normal zamanda göz kalemimi kullanmamama ragmen reklamların ve asansorlu olmasının etkisi ile sans vermek istedim.

Kalemin oldukca yumsak bir yapısı var. Surerken zorlamıyor ve kolayca uygulanabiliyor. Rengi siyah evet ama göz kapagında bir eyeliner surulmus efekti vermiyor. Bir eyeliner kadar siyah durmuyor. Kalıcılıgını ise begendim. Goz kapagıma uyguladıgımda ben cıkarana kadar solmadan , akmadan yerinde durdu. Bunda baz kullanmamın etkisi de olabilir. Göz içime sert bir ifade verdiğini düşündüğüm için siyah göz kalemi kullanmıyorum. Fakat bu kalemi denemek icin göz içime uyguladıgımda verdigi siyahlık gayet hoştu . Fakat kalıcılıgını test etme imkanım olmadı .

Asansorlu olusu benim gibi usengecler icin oldukca kolaylık saglıyor. 
Tabi asansorlu olusunun eksisi de var. Zamanla kalemin ucu kutleşiyor ve uygulamayı zorlastırıyor. Arkasında minik bir kalemtras olsa cok daha kullanıslı olabilirdi bence.  
Öte yandan Essence'in  asansorlu siyah göz kaleminden etki olarak bir fark göremedim . Genel olarak begensem de bulunmaz hint kuması değil hatta Rimmel London'ın göz kaleminin cok daha hosuma gittigini acıkca itiraf edebilirim. 

Siz Maybelle The Colossal Kajal'ı denediniz mi? Begendiniz mi? 

SETRMS İpek Eşarp  Cekilişime katılmayı unutmayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder