19 Nisan 2013 Cuma

Pierre F - Nazik Soyucu Temizleyici




Merhabalar. Bugun size Gratis`in Kadinlar Gunundeki %40 indiriminden oldukca uygun fiyata aldigim bu urunu tanitacagim. Urunun buyuk boylari da vardi ama denemek icin bu minik paketi almayi tercih ettim . Ürün 23 ml ama haftada bir veya iki kez kullanacağınızı ve çok az bir miktarın bile tüm yüze yettiğini düşünürsek 5-6 kullanımlık bir ürün olduğunu düşünebiliriz.Bu yüzden ben boş bir kaba koydum bir miktarını.  Bakalim urun ne ise yariyormus ?

Icerisinde A vitamini oldugu icin cok merak etmistim ama soyucu temizleyici dedigi icin de cok korkmustum cunku benim cildim normalden karmaya donuk ama tahmin edemeyeceginiz derecede hassas ve dengesiz neye ne tepki verecegi belli olmuyor . Bu yuzden bu urunu kullanip kullanmamak konusunda cok kararsiz kaldim ama en azindan paketini acip bir bakayim dedim ve kullandigim baska bir urune benzetince kullanmaya karar verdim . Ürünün tanecikleri büyük ama cilde zarar verecek çizecek düzeyde değil en azından benim cildimi cizmedi , hafif bir kokusu var kayısımsı gibi geldi bana emin değilim kokudan çok etkilenenler beğenmeyebilir ama benim hoşuma gitti. Yukarida yazdigi gibi uyguladim tabiki ilk uygulamamda siyah noktalarimin gitmesini gozeneklerimin kuculmesini beklemiyordum boyle bir urun oldugunu da dusunmuyorum o ayri . Benim en bastaki beklentim aman cildime zarar vermesin ,sivilce yapmasın , cilt tonumu duzenlesin bir de cildim yumusak olsun istedim ve evet istediklerimi gerceklestirdi . Cok gerekli bir ürün mü diye sorarsanız pek sanmıyorum ama haftada bir kullanmak isterseniz çok beklentiniz olmazsa alabilirsiniz. Fiyatı da 4 lira civarındaydi yanlis hatirlamiyorsam.


2 yorum:

  1. Merhaba blogunu kardelenin bloglaa destek calismasiyla buldum takipteyim benim blogumada beklerim :) theblondethings.blogspot.com

    YanıtlaSil