20 Nisan 2013 Cumartesi

Rimmel London Lash Accelerator Endless Maskara


 Merhabalar.
Bugun sizlere yeni aldigim hatta ulkemize de yeni gelen bu maskaradan bahsetmek istiyorum . Aslinda bu urunu sirf meraktan aldigimi itiraf etmem gerek . Merak etme nedenim ise bu maskara bir ay duzenli kullanimda kirpikleri %127 uzattigini vaat ediyor. Bunu soylemem icin cok erken cunku ben urunu 1 haftadir  kullaniyorum.Bir ay sonra tekrar bir yazi hazirlayacagim bu maskara icin. 
Simdi ki soyleyeceklerime gelirsek benim maskaradan beklentim kirpikleri tek tek ayirarak uzatmasi . Topaklasmis, birbirine yapismis kirpiklerden hic ama hic hoslanmiyorum. Bu maskaraya gelecek olursak oncelikle silikon uclu , ne yazik ki kirpikleri yapistirma , kirpiklerde topaklasma yapmaya meyilli bir maskara bu o yuzden surerken dikkatli surmeniz gerekebilir. Ilk katta topaklasma ve yapisma cok olmasa da kirpikleri uzattigi  pek soylenemez , ben acaba kirpiklerim daha uzun gorunur mu diye ikinci kati surmek istedigimde( ki normalinde tek kat maskara sürerim her zaman) ortaya cikan goruntu hic hosuma gitmedi hatta makyajimi temizlemeyi bile dusundum ama acelem oldugu icin yapamadim. Bakalim 1 ay kullanim sonucunda kirpiklerim uzayacak mi ? Ben susuyorum ve resimler konusuyor simdi 








6 yorum:

  1. Merhaba, öncelikle blogun hayırlı olsun. watsons a gittiğimde bende denedim bu mascarayı. öbür gözüme de maybelline rocket sürdüm bir dolaşayım hangisi bulaşmazsa alırım dedim biri çok hoşuma gitti. ama hangisi olduğunu unuttuğumdan almadım.Bir daha denerim dedim ben rimmel sanıyordum demek ki değilmiş. iyi ki yazdın. sevgiler...
    bu arada benim blogumda yeni sayılır beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, cok tesekkur ederim ve yararim dokunduysa begendiysen cok mutlu olurum :-) rocketin de yazisini yakin zamanda yazmayi planliyorum . Bloguna da hemen geliyorum:-)

      Sil
  2. Ok kirpikli seniii :* Maşallah nazar değmesin :) Bu ürünü de çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy tesekkur ederim :) eger ince ve silikon uclu maskaralardan hoslaniyorsan begenecegini dusunuyorum bir de tabi dikkatli surmek gerek azicik :)

      Sil
  3. senin kirpiklerin zaten up uzun ki :) maşallah keşke benimde kirpiklerim uzun olaydı iyiydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimkiler de oyle aman aman uzun degil orta uzunluktalar aslında . Tesekkur ederim gercekten ama bence o senin gozlerinn guzel gorusu . Kusura bakma gec cevap verebildim. Su sıralar cok ilgilenemiyorum blogumla sınav donemimde oldugum icin :))

      Sil