11 Mayıs 2013 Cumartesi

Anneler Gunu Indirim Alisverisi 2

Merhabalar.
Hepinize iyi aksamalar. Nasilsiniz?
Bugun gene dayanamadım ve gene Gratis'e gittim . Sunu itiraf etmeliyim ki gitmemin asil amaci dun aldigim far paletini iade etmekti. İade ettim ve ustune bu urunleri aldim.

* Okaliptuslu dus jeli - 2 adet - tanesi indirimsiz 2.75 tl
* Agiz çalkalama suyu : indirimsiz 7.5 tl
* Gunes kremi : indirimsiz 11 tl
* Seyahat setleri : İndirimsiz biri 4.5 , diğeri 4.75 tl
Sonra Migros'a gittim ve daha once begendigim bu vücut spreyini aldim .12.9 tl, 275 ml.
Veee Rimmel Concealer : Bu gittiğimde indirim uygulandi ve fiyatı 8.45 tl

16 yorum:

  1. Güle güle kullan canım.Bende evime uzak olan Gratis'e iki kez gittim.Bugün eve gelince ilk alışverişimde Gratis'e özel indirimlerin düşmediğini fark ettim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim .Gratis de ne yazik ki boyle durumlar olabiliyor. senin icin uzuldum gercekten . Tekrar gittin mi yoksa gidecek misin:-)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım :) Pastel far paleti yine yoktu sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim . Gene yoktu bana inat mi bitirdiler anlamadim ki :-)

      Sil
  3. iyi akşamlar biraz yorgunum genelde hafta sonları böyleyim dışarı çıktığım için :/ :) umarım sende çok iyisindir :P
    Concealer çok iyi olmuş en sevdiğin o oldu sanırım :)
    güle güle bitir...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim bende iyiym ama cok yorgunum , baya yoruldum . Sende guzelce dinlen yorma kendini cok :p
      evet concealera cok sevindim ama far paleti yoktu o icimde kaldi bir tek :-)

      Sil
    2. (:sağol canım baya uyudum ben bugün zaten iyiym şükür şuan.Babalar gününede yapsalar keşkede alsan o paletide,anneler gününe oluyorda o neden olmuyorki annelerin önemi bir kez daha ortada sanırım :D

      Sil
    3. Bizde konstuk bunu Gratis' de ki kizlarla. Erkekler zaten bakim urunlerine cok para harcamiyor ki diyorlar .)

      Sil
  4. Güle güle kullan hepsini tatlımm :)
    Concealerdan bende alacağım merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok saol :-) indirim bitmeden almani oneririm :-)

      Sil
  5. Aldıklarını güzel günlerde kullan tatlım :) Güneş kremiyle, duş jeli nasıl dikkatimden kaçmış, yarın bir daha gideyim bakalım. İndirimle baya uyguna denk geliyor. Birde migrosun spreyi tam olarak nasıl kokuyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim . Dus jelini ben yazin kullanmak icin aldim okaliptuslu oldugu icin ferahlatacagini dusundum. Gunes kreminin sprey olanini bulursan onu almani oneririm .
      Migrostan aldigim sprey escada - magnetism i andiriyor.
      Yesil olani ise dkny- be delicious i andiriyor. Hatta andiriyoru gectim oyle kokuyorlar :-) baska renkleri de vardi bakmani oneririm :-)

      Sil
  6. güle güle kullan hepsini:) paleti niye geri verdin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim :)
      eve glince internet yorumlarina bir bakayim dedim acmadan once ve yorumlar peki iyi degildi . Paletteki renklerin pigmentasyonun cok zayif oldugu bazla bile kullanılsa pek etkilenmedigi yazılmıstı. riske girmek istemeyip iade ettin :)

      Sil