10 Mayıs 2013 Cuma

Anneler Gunu Indirim Alisverisi

Merhabalar.
Bende yaptigim alisverisi sizlerle paylasmak istedim . Alisverisimin cogunu Gratis`ten yaptım fakat kucuk bir kismini da Tanstore kozmetikten yaptım.

Innova dermocare serisinde %50 indirim vardi. Fakat karisiklik olmus olmali ki bu ay %30 indirim oldugu halddce bir de ustune %50 indirim yapilmisti . 3 adet nemlendirici aldim tanesi 5 kusur liraydi.
Innova tonik ve yuz yikama jeli 4 kusur liraydilar.
Tek kullanimlik maskeler ( babam ve bana ) : 1.25 lira
Eklips manikur seti : 3.90 lira
Essence gloss 2 adet : Tanesi 1.75 lira
Essence 3d far : 5 lira
Essence far bazi : 4.5 lira
Seyahat siseleri : 1.35 lira
L`action kiroik besleyici : 10.8 lira
Ayak scrubi : 3.30 lira
Carkifelek meyveli vucut spreyi : 8 lira civari
Spf 30 gunes kremi : 11 lira civari
Gratis'e ozel urunlerden far paleti : 14 lira civarıydı
Pastel volume and length rimel yaninda goz kalemi hediyeydi : 5.5 lira( resmini çekmeyi unutmuşum ozur dilerim )
***Tanstore kozmetikten aldiklarim ise:
Magicare sac serumu 8.9 lira
L'oreal false lash flutter maskara : 22.5 lira
Sac fırçası da hediyeydi.

Aklimda sadece Rimmel London Concealer ve Pastel far paleti 09 var. Pastel far paletini ne yazik ki bulamadım cok uzuldum gerçekten :( Rimmel concealeri da alacagim umarim indirimdeyse . Ve cok sasırdım o kadar sey almisim renkli kozmetik cok az var =) Siz neler aldiniz?

14 yorum:

  1. Maşllah tatlım,Güle güle bitiresin hepsini (:

    YanıtlaSil
  2. Oyle umuyorum tatlim bunlar bitsin ki yenileri gelsinn :-)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan hepisini.. :)
    senin vücut spreylin markası " BE FİNE " ise indirim tanımlanmamış bi konrtol et derim..
    ben senin bana bıraktığın yorum üzerine fişimi kontrol ettim 5,80 tl yazıyo

    şunun için söylüyorum
    ben başka bir indirim zamanı gratisten alışveriş yapmıştım
    ama 200 tl civarı bişi ödemiştim
    eve gldim ürünlerin fiyatlarını internetten konrtol ettim indirim yapılmadığını gördüm
    fişim ile gratise gittim özür dileyip tekrar iade alıp yeniden giriş yaptılar ürünleri
    200 tl lik ürün 100 tl oldu..
    hadi biz dalgınlık anlamıyoruz kredi kartından çekiliyoda
    gratis çalışanları nasıl anlamıyo diceksin
    haklısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili cicileydi cok sasirdim 5.8 olmasina eger o fiyataysa bende gidip alayim birtane ve evet haklisin bazen indirimler dusmeyebiliyor . indirimin ilk gunu gittigim ilk Gratiste vucut spreyi ve kirpik serumu dusmemsti iade etmistim. Baska bir gratiste ise fiyati dustu oyle aldim. Benim vucut spreyim be fine degil ama gittigimde bakacagim. sen baya uygun fiyata almissin ama urunlerini :) ve evet hem kredi kartindan hemde indirimde cok sey aldigimuzda fiyatlari farkedemiyoruz benim de basima geliyor bazen o yuzden surekli fislerimi kontrol ediyorim :)

      Sil
  4. Neler neler alınmış,güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar çok şey almışsın. Bayılıyorum alışveriş konularına! :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim =) bende cok seviyorum alisveris yazilarini okumayı ama her okuyup begendigimi not edince boyle bir alisveris cikiyor ortaya =)

      Sil
  7. Slm hepsi çok güzel güle güle kullan :)bu arada bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Ayse . bende geldim bloğuna hemen =)

      Sil