10 Mayıs 2013 Cuma

Anneler Gunu İndirimleri

Merhabalar.
Indirimleri duymayan kalmadi herhalde ama ben gene de bunla ilgili bir yazi yazayim dedim sizler icin . Gratis indirimi bu sefer gercekten goz doldurdu Kadinlar gunu indirim faciasindan sonra bu indirimler gayet hos. Watsons indirimlerine gelince Turkcell Kadinlar Kulubu uyesi olmak gerekiyor %44 luk indirimden faydalanmak icin. Ayrica %44 indirim de makyaj urunlerinde. Dun mesaj geldiginde hemen gittim Erasta Watsons subesine ve sistemlerinde sorun olduklarini soyleyip indirimlerin dusmedigini soylediler . Bu sabah yine gittim yine ayni sorun olduğunu söylediler . En sonunda bu aksam gittim ve Rimmel London concealera indirim uygulanmadı 14.99 liradan gecti kasadan. Nedenini sordugumda ise Rimmel London`in Watsons`in kendi urunu oldugu soylendi ne alakaysa bir de ustune bir liste cıkardilar belirli markalarda belirli urunlere indirim var diyip listeye baktılar concealer yokmuş indimde dediler ,  bende sinirlendim ciktim . Madem indirimleriniz %44 degil , her urunde yok indirim yazmayin o zaman oyle her yere makyaj urunlerinde %44 indirim diye . Az once gordum ki baska bir blogger arkadasim concealeri almis ve %44 indirim uygulanmis. Bana mi denk geldi bu sacma seyler  anlamadim . Yaptigim alisverisleri yarin paylasacagim alcagim bir kac sey daha var hepsini yayınlamak istiyorum . Sizin de  önerileriniz olursa sevinirim . Bir de yaptiginiz alisverileri bloglarinizda paylastiysaniz linkleri birakirsanız sevinirim.
 


 
 

                                      
                                     


                                           

 


 



6 yorum:

  1. Watsons indirim yapmayı beceremiyor gerçekten,ellerine yüzlerine bulaştırmışlar. :/
    Üzüldüm canım sorun yaşamana.

    Benim alışverişim;
    http://tekaska.blogspot.com/2013/05/bugun-neler-aldm-4-anneler-gunu.html

    Öptüüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyleydi cidden watsons indirimi . Rimmel london olmasaydi gitmezdim bile. Artik yarin baska Watsonsa bakmayi dusunuyorum cok istiyorum o concealeri :-)
      Aldiklarina da baktim canim harika hepsi :-)

      Sil
  2. Ben rimmelin mascarasını aldım %44 düştü orda sisteme düşmemiştir. bence Watsons la iletişime geç ben de gratis de banyo seti almıştım. o inmemiş eve gelince farkettim:( Alışverişlerimi yarın değil ama öbürgün yayınlayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidip tekrar bakacagim canim concealera zaten . Gratiste de oldu oyle sorunlar ilk gittigim Gratiste %40 uygulanmayan urunler oldu almamistim sorun olldugunu dusunup aksam gittigimde indirim uygulamdi aldim hemen :-)
      Yayinlamani heycaanla bekliyorum :-)

      Sil
  3. Ankara Kızılay Meşrutiyet Gratis dün talan edilmiş durumdaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa cok sasirdim ben 3 gratise gittim ama stoklar vardi . Sadece bana inat yapiliyormus gibi pastel far paleti bitmisti :-)

      Sil