7 Mayıs 2013 Salı

Essence Long Lasting Goz Kalemi


Merhabalar.
Bugun  bu güzeller güzeli yeşil kalem ile ilgili yorumlarimi sizlerle paylaşmak istedim. Essence'in asansörlü goz kalemlerinden olan bu seri bloglarda cok popüler cunku gerçekten fiyatlarına gore oldukça iyi kaliteli urunler. Bende ki rengi -12 I Have A  Green -olan zumrut yeşili. Sunu belirtmek istiyorum ki ben bu rengi cok seviyorum , bu kalemi de ilk gordugumde hic denemeden rengini beğenip almistim ve kullandiktan sonra cok beğendim. Yapısı cok yumuşak , surumu güzel ve akmaması benim için cok buyuk bir artı . Fakat sunu belirtmek isterim ben goz içime goz kalemi surmuyorum . Goz kalemlerimi de eyeliner gibi kullaniyorum bu kalemi de oyle kullandım ve gun içinde akma , bozulma , solma, goz kapagima bulaşma  gibi bir durumla karsilasmadim. Fiyat- performans acısından karsilastirdigimizda kesinlikle  harika bir urun. Ayrıca urunun asansörlü olmasi ayrı bir kolaylık sagliyor ve fiyatı 4.99 lira . Asansorlu , akmayan , solmayan , bulaşmayan bir kalem için oldukça ucuz. Bu renk kalemleri seviyorsaniz denemenizi öneririm diğer renkleri de gayet güzel ve kullanışlı bu arada .
Elime yaptigim Swatchta kalemi bastırmadan ve tek kat surdum tek seferde rengini zorlamadan verdi.

2 yorum:

  1. bende eyeliner gibi kullanıyorum.bloguma izleyiciliğe de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna geldim ve eyeliner gibi kullanmak için gayet güzel bir kalem bence bu =)

      Sil