6 Mayıs 2013 Pazartesi

Garnier Sivilce Kapatici Roll-on


Iyi aksamlar.
Bu aksam Garnier Sivilce Karsiti Kapatici Roll-on ile ilgili goruslerimi belirtmek istiyorum . Ben bu urunu alali cok uzun zaman oldu , uzun sure kullandigim icin yorum yapabiliyorum . Yogun bir sivilce sorunu yasamiyorum , tek tuk cikanlar disinda oyle bir sorunum da yok aslinda. Tek tuk cikan sivilcelerim kurusun , cok cabuk gecsin hemde belli olmasin diye almistim . Urunun ucu bilyalı ve bilya ile surup bir kac saniye bekleyip elinizle dagıtmaniz gerekiyor. Bendeki rengi 02 olan acik ton ama acik ton bile benim cildime koyu geliyor haliyle bu rahatsiz edici bir durum oluyor. Ayrica kullandigim donem boyunca cikan sivilcelerimi gecirmedi , kurutmadi hatta surdugum yerlerin cildimin normal kisimlarina oranla daha koyu yapmak disinda bir etkisi olmadi. Bende geceleri surdum acaba uzun sure kalsa etkili olur mu diye ama cik yok o da etkilemedi. Garnier urunlerini genel olarak begenmeme ragmen bu urun benim icin sinifta kaldi . Hic bir etkisini goremedim. Tabi ki bu benim yorumlarim herkesin cildi , cilt yapisi farkli . Memnun kalanlar da olabilir . Eger denemek sans vermek isterseniz fiyati 15_18 lira civarindadir. Garnier urunlerinde genelde %25 indirim oluyor, Bu indirimlerle daha uygun fiyata alabilirsiniz.
Not : Bu arada sunu eklemek iserim bu urunun renkisz olanini kullanmistim ve onun etkisini begenmistim .


10 yorum:

  1. Ben sivilceleri kapatan bir bazdan memnun kaldım missha shiny ismi, ilerleyen zamanlarda paylaşacağım tavsiye ederim. Eğer tedavi amaçlı bir ürün istersen de la roche posayden effeclar duoyu sivilcenin üstüne bir mercimek büyüklüğünde uyguluyorum ertesi güne küçülmüş oluyor ve kısa sürede gidiyor tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sivilcelerim twk tuk cikip ne yazik kirmizi oluyor. Kapaticiyi merak ettim kirmizi sivilcelerimin ustune uygulayabilirim , effeaclar duo bende var ama oyle bir etkisini gormedim ne yazik ki :)

      Sil
  2. gerçekten açık rengi bile koyu geliyor :( üstüne birde açık ton kapatıcıyı uygulamam gerekiyor renk tonunu eşitlemek için :( sivilcelere etkisini & etkisi olmamasını kesinlikle göz ardı edebilirim çünkü apatıcılığını çokk beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ne yazik ki memnun kalamadim busecim ama senin kalmana cok sevindim :-) kapatici kismi acik olsaydi kullanabilrdim ama o da koyu geldigi icin kullanamiyorum :-)

      Sil
  3. Güzel bir ürüne benziyor.Blogunu takibe aldım canım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten rengi otutursa kullanilabilrcek bir urun canim . Bloguna da baktim baktikca herseyden canim cekti ve hemen de geldim bloguna :-)

      Sil
  4. bende bu ürünü beğendim kapatıcılığı falan hatta ay fovarilerine koydum... Ama geçen gün makyaj yaparken farkettim ki sivilcelerim çoğaldı.Bu ürünü sivilce olan yere sürüyorum sonra başka yere sonra başka yere derken onun mikrobu başka yere bulaşıyor. İyi oldu bu yazıyı gördüğüm bende bir yazı hazırlayım bununla ilgili :)
    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Aaa gercekten mi melisacim . Cok uzuldum hic duymamistim boyle oldugunu dha bi temkinli yaklasacagim artik :-) bloguna da geldim :-)

    YanıtlaSil
  6. malesef üretimden kaldırıldı ben çok aradım bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek memnun kalmamıstım ama sivilceler icin Rossmannlarda Synergen markasının kapatıcıları var canım onlara bakabilirsin yakınında Rossmann varsa :)

      Sil