5 Mayıs 2013 Pazar

Golden Rose Dipliner


Herkese merhabalar.
Bugun sizlere Golden Rose Dipliner ile ilgili goruslerimi belirtmek istiyorum. Fakat sunu belirtmek isterim ki ben eyeliner , dipliner sürme ozurluyum. Ne yazik ki bunu da doğru duzgun süremiyordum ayrica ucu kalın ve ben ince eyeliner sürmeyi severim. Sadece dipliner ve maskara ile yaptigim makyajım 15-20 dakikami aliyordu. Cunku hem elim kayiyordu hemde kalin oluyordu. Kulak cubugu ile düzeltmem gerekiyordu.
Bu kadar becerisizlikligin üzerine diplineri surdugum zaman tek katta istediğim gibi siyah oluyor , gun içerisinde  solmuyor. Ayrica bu diplineri surdugum bir gun paintballa gitmiştik ve o kadar koşmaya rağmen akmamisti. Yani gayet güzel bir dipliner . Resimlerden de göreceğiniz uzere daha elimin üzerine bile duzgun sekilde suremiyorum o yüzden birdaha almayı düşünmüyorum . Ama fiyatina gore gayet güzel bir dipliner olduğunu belirtmek isterim.

2 yorum:

  1. Bende senin gibiyim ustelik bende oldukca fazla akma yapiyor urunler bu sorunlara ek olarak maybeline gel eyeliner aldim ve cok memnunum tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Bende kullaniyorum maybelline gel eyeliner hatta gecenlerde yazisini da yazmistim . Cok memnunum bende :-)

    YanıtlaSil