5 Mayıs 2013 Pazar

Elseve Onarici Sivi Sac Kremi

Merhabalar.

Bugun sizlere L`oreal Elseve`in Kirilma Karsiti Onarici Sivi Sac Kremi ile ilgili goruslerimi paylasmak istiyorum. Urun gordugunuz gibi spreyli bir sisede ve tamamen su gibi akiskan .   Yikanmis nemli saca veya kuru saca da uygulanabiliyor. 
Benim saclarim ince telli ve dalgalimsi kivircikimsi bir yapida. Elektiriklenip kabarma sorunum yok ama ince telli oldugu icin cok cabuk karisiyorlar. Yapisindan dolayi da sadece yikamadan yikamaya taranabiliyor. Ben sac kremi kullanmaktan pek hoslanmiyorum . Dogruyu soylemek gerekirse useniyorum ugrasmaya o yuzden sivi sac kremleri benim vazgecilmezim. Bu urunu almamin tek nedeni indirimdeyken oldukca ucuz olmasi ve benim evdeki sivi sac kremlerim icin boyle bir siseye ihtiyacimin olmasiydi. Bence bu sivi sac kremlerinin genel olarak sacin acilip kolay taranmasini saglamaktan baska bir islevi yok. Bu kremde her ne kadar kiriklari doldurur , aninda kolay tarama saglar dese  de kiriklari doldurma konusunda pek bir sey soyleyemem cunku kullandigim sac urunleri nedeniyle kiriklarim yok denecek kadar az. Aninda kolay tarama etkisine gelirsek , evet saclarin acilip kolay taranmasini sagliyor ama benim surekli kullandigim 3 urunle kiyaslayamiyorum ne yazik ki. Saclari agirlastirmadigi ve yagli gorunume sokmadigi icin de guzel bir urun .Tekrar alir miyim ? Hmm bir dusuneyim indirimde olursa ve benim de buyuk kremlerim icin bir siseye ihtiyacim varsa alabilirim. Bu arada Gliss bundan bir tik daha onde gibi gelmisti bana.

2 yorum:

  1. Bende bunu denemek istiyordum, gliss bir tık önde deyince vazgeçtim gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gliss bana bir tik daha onde gibi geldi ama cevrende kuafor malzemeleri satan yerler varsa neva nin urunlerine bakmani oneririm :)

      Sil