28 Mayıs 2013 Salı

Essence 3D Far 04

İyi akşamlar . Nasılsınız ?

Bu akşam sizlere Anneler Gunu indiriminde Gratis'ten almıs oldugum Essence markasının 3 boyutlu farlarından 04 numaralı Irrisistible Caremel Cream adlı farı ile ilgili yorumlarımı paylaşmak istiyorum.


Bu far biri acik krem ve digeri de acık bronz kahve olmak uzere 2 fardan olusuyor. Krem rengi olan 3 boyutlu terracotta gibi degil ama uzerinde hafif dalgalar var gibi cok tatlı.  Bu farı dogruyu soylemek gerekirse krem rengi icin aldım cunku bu tonlarda ve parıltılı , ısıltılı farlar tam benlik.  Sizlere guzel bir yorum yapmak icin bir kac gundur bu farı suruyorum ve aynaya bakıp bakıp duruyorum. İlk surdugumde bazsız surdum renk vermesi iyiydi acık renkli farlarda olan pigmentasyon sorununu yasamadım pigmentasyonu gayet iyiydi hafif tozutma sorunu var surerken ama belli belirsiz. Kalıcılk konusunda ise 3- 4 saat sonra kaybolmaya başlamıstı. Daha sonra bazla kullandıgımda ise beni gayet guzel idare etti ki kullandıgım baz Essence far bazi. Daha iyi bir bazla kullanırsanız sonuc daha iyi olacaktır eminim ki. 
Farın fiyatı normalinda 9.95 galiba . Ben indirimde yarı fiyatına almıstım. Bu renkte farlardan hoslanıyorsanız sans vermenizi oneririm. 
 

Aralarında cok fark olmasa da elimin solundaki farların altına Essence far bazı kullandım.  

2 yorum: