1 Haziran 2013 Cumartesi

#direngeziparkı

Son gunlerde olan olaylarla ilgili soyleyecek soz bulamıyorum aslında yasananları gec ogrendim sınavlarım nedeni ile televizyon ve internetle bağlantımı kesmistim bir baktım ki neler olmus ulkemde . Agacların kesilip yapılacak olan avm'ye mi , polisin ortantısız guc kullanmasına mı ,  biber gazı sıkılmasına mı  , tazikli sularla mı hatta uygulanan siddetlere mi tepki gosterebilirim bilmiyorum.Medya ise tarafsızlıgını korumayıp olayları gizlemekte yada carptrırarak aktarma. Haberleri izledigimde sinirim daha da arttı . Yapılan acıklamalar resmen olayla dalga gecilir gibiydi.  Halkımız tum bunlar karsısında ilk defa boyle kenetlenip birlik oldu su an birlik olma zamanı olay artık sadece Gezi parkı degil cunku.  Artık bir olma zamanı , yapılanların karsında durma zamanı !!!!

4 yorum:

  1. köpekten ne istediniz be şerefsizler. ne zararı vardı size

    YanıtlaSil
  2. Kendi ceplerine para girsin diye feda etmedikleri şey kalmadı bunların

    YanıtlaSil