22 Mayıs 2013 Çarşamba

Essence Kajal Goz Kalemi -19

İyi aksamlar. Nasilsiniz ?
Bugun sizlerle Essence markasinin 19 numaralı All I Want isimli göz kalemi ile ilgili yorumlarımı paylaşmak istedim.

Bu goz kalemi ten renginde . Ben bu goz kalemini göz içime sürmek için almıstım cunku alt kirpik diplerime goz kalemi sürmüyorum ben .
Neyse yorumlarıma gelecek olursak açıkçası ben bu kalemi beğenmedim. ten renginde olduğu için akıp akmaması konusunda bir sey diyemem ama kalemi sürdükten kısa bir sure sonra kayboluyor. Kalıcı değil yani . O yüzden pek memnun kalmadım . Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 3.49 lira . Fiyatı uygun diye denemek isterseniz sans verebilirsiniz ama ben pek önermiyorum .Sizin bu tonlarda onerebilceginiz goz kalemi varsa yorumlarınızı bekliyorum.

6 yorum:

  1. Balböceği bloguma yorumundan dolayı çok teşekkür ederim :)
    Farın rengini sormuşsun far Mua Makeup academy Undressed paletten 9. renk.
    Yazısı şurada

    http://alisverisgunlukleri.blogspot.com/2013/05/alsveris-gunlukleri-59-mua-makeup.html

    far paletini inceleyebilir nerden aldığımı öğrenebilirsin. Öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Mörvy rica ederim ne demek . asıl ben cok tesekkur ederim bu sekilde bir donus yapıp beni bilgilendirdigin için . paleti inceleyecegim hemen =)

      Sil
  2. Ben bunu lip pencil olarak kullanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında denenebilir. belki dudaktaki durusu daha kalıcı olur =)

      Sil
  3. ben essence'in ürünlerinden hiç memnun değilim, tavsiyem bu markadan fazla ürün almayın paranız çöpe gitmesin

    http://pudrakokulu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnunıyet tabiki kişiden kişiye gore değişiyor ama bende tüm urunleri kotu yada güzel diyemem .Daha once yazsını yazdığım asansörlü goz kalemlerinden cok memnunum

      Sil