21 Mayıs 2013 Salı

Watsons Green Tea Maske

Merhabalar. 

Birkaç gundur rahatsızlıgım nedeni ile blogumla ilgilenemedim ama bugun kendimi daha iyi hisseder hisetmez hemencik bir post gireyim dedim. 
Bugun sizlere Watsons Yeşil Çay Özlü Antioksidan Etkili Maske ile ilgli goruslerimi anlatmak istiyorum. Ne yazik ki maskenin arkasındaki Turkce acıklaması yırtıldıgı için ben sizlere maskenin neler vaat ettiğini yazmak istedim. " Cildi cevrenin oluşturdugu zarara ve yaşlanmanın olumsuz etkilerine karşı korumaya yardımcı olan Japon yeşil çay özütü içerir. Maske organik maddeler ve minerallerce zengindir. Gözenekleri kirden arındırır , yağ dengesini sağlarken fazla yağı emer ve cildi nemlendirir. Kullanım sonrası cilt yumuşar , tazelenir ve yeniden canlılık kazanır. "
Baştan belirteyim bu maskeyi surdugunuzde siyah noktalarınız kaybolmaz , yüzünüz birden mükemmelleşmez ama etkileri de kötü değil. Kokusu başta garip gelse de sonra alışıyorsunuz.  Ben bu maskeyi eğer kil maskesi yapacaksam ( kil maskesni yanaklarıma surmuyorum hassasiyet yarattıgı icin) , yanaklarıma suruyorum. Yanaklarım kuru değil ama yağlı da degil normal . Surup 10-15 dakika bekletim yıkadıgımda yuzum gercekten canlanıyor , parlıyor , yumuşacık oluyor ve nemleniyor yani en azından benim cildimi kurutmadı. Bir de bazen cildim tek renk olmayıp her bir yeri ayrı bir renk telinden çalıp garip bir hale geldigi zaman eger zamanım varsa evdeysem bu maskeyi suruyorum ve cildimin canlanıp ışıltı kazandığını hissediyorum. Etkisi tabiki uzun süreli değil ama fiyatına gore gunu gayet guzel geçiriyor bana. Cildimde herhangi bir irritasyona neden olmadı. Bende ki boyu 300 ml bu konuda sizi uyarmak isterim ki aman buyuk boyunu almayın çunku kullan kullan bitmiyor. Onun yerine 30 ml lik ve 2.99 lira olan minik boyunu denemenizi öneririm. 

6 yorum:

  1. maalesef artık satılmıyor bu ürün=(( bence kıymetini bil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa gercekten mi ? Ama ben gecen hafta gittigimde vardi .(

      Sil
    2. nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama ankarada gezmediğim yer kalmadı üretimden kaldırılmış maalesef bende iyi olduğunu duymuştum fiyatıda uygun neden denemeyeyim diyerek gittim ama maalesef green tea markası yeniliğe gitti ambalajları değişti ve bu ürünüde kaldırdılar:((

      Sil
    3. Antalyadayim ben ama daha gecenlerde 2 watsons da da gordum . Cok sasirdim simdi . Birdahaki watsons`a gittigimde tekrar bulurum umarim. Cekilis icin almaliyim o zaman :-)

      Sil
  2. satılmıyormu :( bende alıcaktım çok hoş görünüyordu :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazik ki bu seri yok canım ama Watsonslarda baska Grean Tea serisi cıkmıs onlara goz atabilirsin :)

      Sil