13 Mayıs 2013 Pazartesi

Golden Rose Waterproof Goz Kalemi

Merhabalar.

Bugun sizlerle cok severek kullandıgım goz kalemlerinden biri ile ilgili yorumlarımı paylasmak istiyorum. Oncelikle sunu belirtmek isterim ki , goz kalemlerimi goz icine degil eyeliner gibi goz kapagima suruyorum ben . Goz kalemi acma isi benim icin cok zahmetli oldugu icin de surekli bu asansorlu kalemlerden kullaniyorum hatta itiraf etmeliyim ki bu kalemlere karsi takıntim var. Her gordugumde almak istiyorum ,  " ya uretimden kalkarlarsa " korkusu yasıyorum ve sırf bu yuzden stok yapma gibi bir alıskanlıgım var. Bu kalemi de Watsons' da gordugumde merak edip almistim . Yorumlarıma gelecek olursak kalemin surumu gayet  yumusak fakat bastırmadan hafifce surdugunuzde tek katta istenilen yogun siytah rengi vermeyebiliyor ama ikinci katta gayet guzel bir sonuc alıyorsunuz. Bu kalem de goz kapagıma surdugum zamanlarda akmadı , bulasmadı . Gun icinde beni gayet guzel idare etti. Fiyat performans acısından bence gayet uygun . Tekrar alir miyim : evet kesinlikle. Fiyatı : 4 lira civarindadir. 


2 yorum:

  1. bu kalemi herkes çok övüyor yau:)))gözüme çarpsa alacağım da hiç rastlamadım. bulduğum yerde alayım bari:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buldugunda kacirma canim . Fiyati oldukca uygun ve guzel bir urun .)

      Sil