15 Mayıs 2013 Çarşamba

Pastel oje 85

Merhabalar. Nasılsınız ?
Konuya girmeden once blogumun yeni tasarımını nasıl buldunuz ? 





Bugun sizlere oje yazısı yazmak istedim. Bahar geldi geciyor yaz geliyor su sıralar havalar yagmurlu olsa da. Bende fırsattan istifade cok sevdigim pastelin bu turuncu ojesinin resimlerini sizlerle paylasmak istedim. Ojeyi iki kat surdugumde bu guzel turuncumsu-somonumsu renk cıkıyor ortaya. kalicilik konusunda cok bir sey diyemem oje surdugumde en fazla 2-3 gun tutuyorum ama bu sure icerisinde bozulma yapmıyorlar. Oje resmi cekemedigim beceremedegimim icin ozur dilerim. Umarım zamanla uzmanlasirim =)



                                                                                        
Sizlere hoscakal demeden once minik guzelligimizin resimini koymak istedim.



8 yorum:

  1. sitenin tasarımı sade ve güzel olmuş,çok karmaşık neyin nerde olduğu belli olmayan site tasarımlarından hoşlanmıyorum.ojenin numarası 85se aynısından bende de var sevdiğim bir renk:)
    bebişe de bayıldım kuzucuk biberonla içiyor daha çok küçük anlaşılan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galba 85 canim onu da yazayim bak iyi hatirlattin :) tasarim icin de tesekkur ederim biraz sadece biraz da eglencli olsun istedim boyle birsey cikti ortaya . Kedicik de cok kucuk daha annelerini bulamadik hep etrafta gezinirdi birkac gundur yok. Bu bebeklere de bir sey olmasn dye aldik buyutyorz iste .)

      Sil
  2. Morlar yakışmış canım enerji verici ;) turuncularda sana pek yakışmış tütüüü...maşallah ,ya o kedicik nasıl bişimiş öyle bebek daha uyyy yirim bende istiyorum !!!

    YanıtlaSil
  3. Canim cok tesekkur ederim .) Kedicik minnacik ablasi daha bebek gibi bakim istyor . Ara ara byle tatli resimlerini paylasmayi dusunuyorum. Bide bu minnislerimze bakcak aile bulsak azicik buyudklerinde cok iyi olcak .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka paylaşmalısın! Bende yapmak istiyorum en kısa zamanda ben de oğlumun fotoğraflarından oluşan bir post hazırlayacağım! Teşekkürler!:)

      Sil
    2. o zaman simdiden resimler çekmeye başlayayım. senin oglusunun resimlerini de merakla bekliyorum. eminim ki cok tatlıdır =)

      Sil
  4. merhabalar..Öncelikle minik güzellik çok şeker ben onu yerim:) Blogunda çok hoş bende henüz yeni blog sahibi olanlardanım..Bi göz atıyım dedim :) banada beklerim.. http://hoopbidunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kubra cok tesekkur ederim guzel yorumu icin ve bende yemek istiyorum ama azıcık yaramaz . Bu arada bloguna da geldim =)

      Sil