25 Haziran 2013 Salı

Alix Avien 231

Merhabalar. Nasilsınız ?
                                                  
Bugun sizlere cok severek surdugum bu guzel ojeden bahsetmek istiyorum. Alix Avien markasının 231 numaralı parlak gri ojesi. Annem bu ojeyı gorunce " baca borusu grisi" demişti. Gercekten de haklı oyle parlak bir gri ve hic sim icermiyor. Bu da tırnaktan kolay cıkmasını saglıyor. Renk vermesi kesinlikle mukemmel. Normalinde ojelerimi 2 kar surerim ben ama bu oje resimlerden de goreceginiz uzere tek katta rengini gayet guzel  veriyor. İkinci katı surmeye gerek kalmıyor. Su sıralar ojelerle barışmamı saglayan NYC Turbo Dry Top Coat sayesinde oldukça da hızlı kuruyor. Ve şimdi swatchlara bakalım =)


NOT: Bu arada Sephora indirimi hakkında bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi?=)

2 yorum:

  1. Güzel kardeşim hiçmi oje fotoğrafı görmedin. Bloga böyle foto konur mu
    tırnaklarını temizle taşmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oje fotografı cok gordum ben sevgili adsız. evet taşmış ben kusursuz oje suremiyorum , ojemin kenarlarında kalanları da akşam oje surup sabah temizledigimde daha iyi temizleniyor. İkinci resimde de surer surmez cekmistim oyle oldu . Cok da muhim degil.

      Sil