27 Haziran 2013 Perşembe

Essence Far Bazı

Merhabalar.


Bugun sizlerle Anneler Gunu indiriminde Gratis'ten aldıgım Essence I Love Stage far bazı ile ilgili goruşlerimi paylasmak istiyorum. Bu far bazı benim ilk ve tek far bazım . Almamdaki amac goz kapaklarımın rengini eşitlemsi , goz kapagımı purussuzleştirmesi ve farımın tutuculugunu arttırmasıydı.

 Alırken dogruyu soylemek gerekirse korkularım vardı . Swatchlarına baktıgımda netten rengi bana cok koyu gibi gelmişti ama kesinlikle oyle olmuyor. Surdugunuz anda ciltle aynı renk oluyor , butunleşiyor. Aynı zamanda eyeliner ve goz kapagına surulen kalemin de kolay akıp dagılmasına engel oluyor. Far konusunda da kesinlikle oyle . Saat 12,30 da surdugum farım azıcık bozulmus olsa da su an hala gozumde . Goz kapaklarım yaglı sayılmaz ama farım gun icinde birikme yapabiliyor sıcakların etkisi ile. Tek bir parmak haraketiyle bundan kurtuluyorum o ayrı. Ayrıca farın rengini daha iyi verdigini soyleyebilirim ( Not: Benim alırken boyle bir dusuncem yoktu cunku ben sadece aydınlık gozumesi acısından krem,  bej tonlarında cok belli olmayan haff ısıltılı farlar kullanıyorum )   

Swatchlarda Alix Avien Paletinden mavı renk kulandım. Alttaki tahim edeceginiz uzere bazsız uygulanmıs hali , ustteki ise bazlı uygulanmış hali. İkisi arasındaki fark gayet acık ortada . 

Hassas goz cevremde herhangi bir soruna yol acmadı. Alırken bu kadar cok kullanacagımı dusunmemiştim ama her makyajımda elim bu baza gidiyor. 

Fiyatı 8,95 veya 8,55 olması lazım . Ben Anneler Gununde %50 indirimle almıştım. Baz 4ml ve 6 ay kullanım omru var . 6 ayda bitmeyecek gibi gozukuyor cunku cok azıcık bir miktarı bile yetiyor. Bence fiyatı ile kıyaslarsak gayet guzel bir urun. 

Not : Sevgilişkom bugun bu bazı gorup incelerken aplikatoru dikkatini cekti ve " ne guzel bu fırca ponçik ponçik " diye guzel bir tepki verdi. 

11 yorum:

  1. Bu far bazını çok seviyorum çünkü fiyat-performans açısından çok güzel. Ayrıca yağlı göz kapaklarım olmadığı için benim işimi fazlasıyla görüyor. Güle güle kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bende cok begeniyorum bu far bazını senin de begenmene cok sevindim. sende gule gule kullan =)

      Sil
  2. Ben de deneme şansı edindim ve fiyatına oranla başarılı bir ürün. Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim Alice. İlla ki daha guzel kaliteli urunler vardır ama bu urun de fiyatına oranla gayet basarılı bence =)

      Sil
  3. Rengi sorun olmuyor dağıtınca eşitleniyor demişsin ama ben gerçekten çok açık tenliyim sence sorun Yaşar mıyım yani çok koyü durur mu gö kapağımda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende acik tenliyim oldukca alirken oldukca endiselenmistim ama dagitilinca gercekten sorun olusturmuyor. Ten rengiyle butunlesiyor. O yuzden bir sorun yasayacagini sanmiyorum :)

      Sil
  4. ben bu bazı kullandığımda renkleri daha da solduruyor neden olabilir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa gercekten mi ecem. Hic boyle bir sorun oldugunu duymamstim ama kozmetik urunleri kimimzde mukemmel etkiler birakirken kimimizde hosumuza gitmeyecek etkiler birakiyor. Inan neden soluklastirdigini bilmiyorum . Acaba fazla mi kullaniyorsun diye dusundum bi an ama baska bir fikrim yok. Ozur dilerim yardmci olamadigim icin.

      Sil
  5. Benim hiç far bazım yok desem yeridir evet yok :) çünkü far kullanan bir insan değilim beceremiyorum mu ne far sürmeyi! :))
    Ama merak ediyorumda tabi.

    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende surmeyi beceremem hatta yakistiramam da kendime ama ten rengimsi , krem rengimsi dogal renkli farlari tek basina surup uzerine eyeliner surdugunde cok hos oluyor. Denemeni tavsoye ederim . Bunun icin de far bazina pek ihtiyac yok dogru soylemek gerekirse. Blogina da hemen geliyorum :)

      Sil
  6. Bende surmeyi beceremem hatta yakistiramam da kendime ama ten rengimsi , krem rengimsi dogal renkli farlari tek basina surup uzerine eyeliner surdugunde cok hos oluyor. Denemeni tavsoye ederim . Bunun icin de far bazina pek ihtiyac yok dogru soylemek gerekirse. Blogina da hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil