28 Haziran 2013 Cuma

Turuncukasa.com Alışverişi #7

Merhabalar.
Bugun sizlere 7-24 Makyaj 'ın   Turuncukasa ile yaptıgı kampanya ile %50 indirimle almış oldugum Bioderma urunlerini gostermek istiyorum. Evet yanlıs okumadınız %50 indirimle aldım. Bu ilk alışverişim oldugu icin az sipariş verdim . Siparişimi 27.06.2013 gecesi sipariş verdim. Siparişim bugun eksiksiz bicimde elimdeydi. Gercekten cok hızlılar. Cok sevdigim Bioderma Sebium Serum sipaiş verdim kendim icin. Kuzenim Emos icin de Bioderma Sensibio Rich krem siparş verdik. İkisi icin toplam odedigimiz fiyat ise kargo dahil  59 lira civarındaydı. Sadece Sebium serum fiyatının 59.5 lira oldugunu dusunursek Sensibio Rich fiyatı 49.5 lira ve bedavaya gelmiş gibi oldu.  Kremler gayet guzel paketlenmişti icerisinden tester urun cıkmadı acıkcası cıkmasını bekledim ama cok da muhim degil. Bu aksam bir sipariş daha vermeyi dusunuyorum.,


Kampanyadan yararlanmak icin once 7-24 Makyaj 'ı sonra da Turuncukasa' yı ziyaret etmenizi oneririm. 

6 yorum:

  1. Bidakka ya nasıl 59 tl oluyor ikisinin 30tl ye gelmesi gerekiyor kargoyla birlikte 35 tl :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet normal oldu. Sadece Sebium Serum 59.5 lira , sensibo Rich ise 49.5 lira . İkisi toplam 109 lira . indirimle 54.5 liraya denk geliyor kargo da 5 lira 59.5 lira oluyor.

      Sil
    2. Hı sanırım h2o makyaj temizleme toniğiyle karıştırdım canım ben :S Çünkü 2 tane tonik 30 liraya geliyor.

      Sil
    3. H2o temizleyicilerinin 500 ml tekli fiyati normalinde 59-60 lira civarinda ama bioderma cogu zaman h2o lara, bebek sampuanlarina 2 al 1 ode kampanyasi yapiyor. Turuncukasa bunun uzerine %50 indirim yaptigi icin 30 liraya geliyor. Benim aldigim kremlerde ne yazik ki boyle kampanya olmuyor.

      Sil
    4. Evet evet canım bir sende direk öyle yazdığını görünce şok etkisi yarattı bende tamda alıcakken ondan tedirginleştim kusura bakma :)) Güle güle kullan bu arada (:

      Sil
    5. tesekkur edrim canım. Gonul rahatlıgı ile sipariş verebilirsin cok guzel guvenilir bir site =)

      Sil