29 Haziran 2013 Cumartesi

Essence Me & My Ice Cream Koleksiyonu

Merhabalar. İnternette bakınırken Essence'in Me & My Ice Cream Koleksiyonuna gozum carptı  ve her bir urune ayrı ayrı bayıldım. Hepsi gordugunuz gibi birbirinden tatlı , birbirinden sahane. 

İtiraf etmeliyim ki ben en cok fırınlanmış farları merak ettim. Fırınlarnmıs farların dısında ojeler , krem allık , aydınlatıcı inciler , ıslak mendil , tırnak stickerı ve lip balmlar bulunuyor. 

Bu cıcıler ulkemize gelecek mi diye baktıgımda ıse Temmuz ayında ulkemize gelecegini gordum. Gerci bizim ulkemize Essence 'in koleksiyonları genelde gec geliyor ama umarım yazı cagrıstıran bu guzellikler zamanında gelir. 

4 yorum:

  1. Temmuz mu? Şaka yapıyor olmalısın. Hemem alacağım gelince.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım Temmuz yazıyordu ama Essence koleksiyonları genelde dağıtımdan dolayı ulkemize gec geliyor. Yani bu seri ne zaman tam olarak raflarda yerini alır bilmiyorum =)

      Sil
  2. Aah ah ağustosta anca gelir bu koleksiyon ama sırf görünüşü bile almaya yeter. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende oyle dusunuyorum keşke Temmuz'da gelse de hemen alabilsek . Gorunusleri cok tatlı tam yemelik . Lip Balmlar da şeker gibi gozukuyor. =)

      Sil