11 Haziran 2013 Salı

Essence Waterproof Eyeliner

Merhabalar. Nasılsınız?
Bir suredir direnis nedeni ile yazı yazmıyordum direnişimiz hala devam ediyor ama yazı yazmak istedim.

Neyse bugun ki yazım ise bu Essence markasının eyelineri. Bu eyelineri uzun suredir kullanıyorum diyebilirim ve sunu soylemek isterim ki elim nedense surekli bu eyelinera gidiyor. Daha önce de eyeliner suremedigimi soylemiştim ama bu eyeliner ile gayet guzel suruluyor fırcası ince yani hem ince hem kalın eyeliner surmek icinn uygun. Rengi siyah ve tek katta kendini gösteriyor bir de bunun yoğun siyahı varmıs galiba eminim o daha koyudur. Eyeliner waterproof su geçirmez oldugunu iddia ediyor ben test ettim onayladım gerçekten öyle. Tek eksisi surdukten sonra 6-7 saat geçince soyuluyor gibi oluyor . Imm nasıl anlatsam diye dusundum ama hani yapıstırma dovmeler olur ya bir sure geçince silinmeye başlar aynen oyle oluyor ama Essence far bazı ile kulandıgımda boyle bir sorun yasamıyorum hatta 24 saat gozumde durdu hiç bir sorun yaşatmadı bana. Fiyatı 8,90 lira olması lazim emin değilim ama o civarda. Eger akmasın bulaşmasın , su ile temas ettiğimde dağılmasın diyorsanız sans vermenizi öneririm. 

Soldaki resimde ustteki tek kat surulmus eyeliner. Alttaki resimde ise 3 kat surulmus eyeliner . Sagdaki resim ise gene aynı şekilde fakat tek farkı resmi çekmeden once elimi sıvı sabunla yıkadm . Eyeliner elimi yıkamama rağmen hiç bozulmadan kaldı. 

                                                          #direngeziparkı

12 yorum:

  1. nasıl gözümden kaçmış bu bir eyeliner delisi olarak denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de denemelisin cunku yaz icin harika aslinda kis icinde gayet guzel :-)

      Sil
  2. Acaba makyaj temizleyiciyle kolayca temizleniyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet makyaj temizleyicilerle rahatlikla temizleniyor zeys :)

      Sil
  3. Son bir sorum daha olucak acaba ucu sert mi yoksa esnek mi ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili zeys istedigin kadar soru sorabilirsin , ucu fircali sert degil ama surerken etrafa dagilmiyor , duzgun suruluyor hem ince hemde kalin eyeliner cekilebiliyor .)

      Sil
  4. Ben sizi çok sevdim aynı adımla Youtube'da paylaştım videolara bakarsan beni çok mutlu edersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynepcim bende seni cok sevdim . Videolarına baktım abonene oldum . soylemeden gecemeyecegim cok guzelsin bu arada =)

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil