12 Haziran 2013 Çarşamba

Minicik Alışveris

Merhabalar.
İstanbul'a geldigimi dun ki postumda soylemiştim. Buraya geldigimde cok sık alısveris yapıyorum özellikle kuaför malzemeleri satan yerlere surekli gidiyorum ve stok yapıyorum . Aslında geldigim gun de gitmistim ama ne yazik ki istedigim ürünleri bulamadığım icin alamamıştım. Dun de karsıya geçtik orada istedigim uruneri bulurum dusuncesi ile ama ne yazık ki orada da bulamadım. Onun yerine ufak alısveris yaptım.

Sacımı yıkarken kullanabilecegim bir maske istiyordum Ossion markasının shea butterlı bu maskesini aldım. Gordugunuz gibi devasa buyuk 500 ml ve 7 liraydı. 
Gabrini kozmetik urunlerini uzun suredir arıyordum ve buldum . Bu ojeleri aldım aslında daha cok oje aldım ama kardesim icin aldıklarımın resmini çekmedim. Bu ojelerin tanesi 65 kuruştu . 
Gabrini terracotta pudraları cok merak ediyordum bloglarda gormustum tam isteigim gibi hafif ışıltılı idi 1 ve 2 numarası. Ben bunları far olarak kullanmak icin aldım ama aklımda acaba goz cevreme zarar veririr mi dusunceleri dolasmıyor degil. Bilen varsa yardımcı olursa cok sevinirim. Tanesi 6.5 tl idi. 
Resimini cekmeyi unutmusum cok ozur dilerim ama asansorlu kalem gorunce hemen alıyorum. Flormar'ın asansorlu koyu kahve goz kalemini 2 liraya gorunce hemen aldım. 

Bu arada her gittgim Watsons'da NYC makyaj urunlerini sordum en sonunda Anadalu yakasında Bahariye'de KFC'nin yanındaki Watsons'da buldum . Ama ne yazık ki hic bir sey alamadım cunku benim istedigim urunler ya gelmemişti ya da kalmamıştı açıkçası uzuldum. Ayrıca 654 numaralı allık cok hosuma gitti testerına baktıgımda cunku sadece dogal bir ışıltı veriyordu ama onun da numarası kalmamıştı. Anadolu yakasında herhangi bir Watsons'da NYC urunleri goren varsa lutfen bana soylesin =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder