24 Temmuz 2013 Çarşamba

Purederm Kopuk Maske

İyi geceler. 
Sİzlere uzun zamandır kullandıgım Gratislerde satılan Purederm markasının kopuk maskesinden bahsetmek istiyorum.  2 li paket halinde satılıyor ve fiyatı 2 lira . Yaban mersinlisi ve şeftalilisi olmak uzere 2 çeşidi var. Ay ne cok 2 dedim degil mi ?

Neyse bu maskeyi forum sitelerinden birinde bir arkadaşımın onerisi uzerine almıştım . Kullanımı diger maskelere oranlar cok guzel ve kolay. 1 paket 2 kullanım icin yeterli oluyor .  Jelimsi bir yapısı var . Yuzumuze surunce oksijen etkisi ile kopurmeye başlıyor ve kopuk kopuk oluyor. Kopurunce de yuzumuze masaj yapıyoruz ve yıkıyoruz. Bu kadar basit. Maskenin neler vaad ettigine bakalım.


Bence bu vaadlerini kesinlikle yerine getiriyor. Benim cildim bazı sabahlar kalktıgımda donuk ve mat oluyor. Ayrıca cilt tonumda eşitsizlikler de oluyor. Bu maskeyı kullandıgım zamanlarda gayet guzel aydınlanıyor cildim , berraklaşıyor. Bu etki cok uzun sure surmuyor ama bir gun icin sizi idare ediyor. Ve sunu da eklemek isterim ki bu maskeyi her kullandıgımda erkek arkadaşım kullandıgımı bilmedigi halde " bugun cildin cok guzel bembeyaz , aydınlık " diyor. Yani dışarıdan bakıldıgında bile etkilerini goruluyor.   İndirimde olsa da olmasada her ugradıgımda 1-2 paket alıveriyorum.Kesinlikle tavsiye edecegim bir urun. Her zaman cekmecemde bulunuyor.

12 yorum:

  1. Merak ettim değişik duruyır, ben de deneyeyim, listeme ekleyeyim bari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeni oneririm hem uygun fiyatli hem de pratik bir maske :)

      Sil
  2. evde duruyor unutmuştum bu akşam yaparım yine..

    YanıtlaSil
  3. Aa merak ettim :) Tuh keske bugun ugrasaymısım Gratis e de. Watsons a ugradim aldim bir iki maske :) Bloguma da beklerim :)

    http://iyiliklerguzellikler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ugradıgında denemeni tavsiye ederim. bloguna da geliyorum hemencik :)

      Sil
  4. ben de rossmandan aldığım maskeleri bugün bitirdm tavsiye ederim rival de loop yazısını da bloğumda yazıcam beklerim:) bunları da en kısa zamnda kullanıcam:)
    http://heryerdenherseydenn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bunu denemeni tavsiye ederim. Senin yorumlarını da okuyacagım. Cok merak ettim :)

      Sil
  5. Rossmandan aldıklarımı bitirdiğime göre bunu deneyebilirm:) rival de loop markalarının maskeleri de güzel öneririm bloguma da uğrarsan sevinirm:)
    http://heryerdenherseydenn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Bende kullandım 1 kez ama ne kadar köpüreceğini bilemedigim için çok kısa bir deneyim oldu. Ortalama kaç dakika beklemek gerekiyor?

    YanıtlaSil
  7. böğürtlenlisi harika bu maskenin çok seviyorum sık sık indirim de stoklıyorum .bloguma da beklerim
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bogurtlenlisi yok bildigim kadarı ile ama lila ambalajlı olan yabanmersinliden bahsediyorsun sanırım. Ben de surekli alıyorum :)

      Sil