16 Temmuz 2013 Salı

Watsons Alışverişi #10

İyi akşamlar. Yine bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım. Artık bu duruma bir dur demeliyim ama nasıl duracagım konusunda bir fikrim yok. Onerileriniz varsa lutfen bana yardımcı olun . Bu arada Gratis'in yıldonumu indirimini bekliyordum ama belli ki olmayacak .Urunlerimin bir kısmı cope gidecegi icin   almam gereken seyler vardı yazısını yakında yazacagım zaten. Neyse cok uzattım Watsons'da ojelerde harika kampanya vardı bende kayıtsız kalamadım. 

Nyc ojelerde 1 alana 1 bedava vardı ve benim aldıklarımın fiyatları 3.49 lira idi.
Rimmel London ojelerde de 1 alana 1 bedava vardı ve bu ojelerin fiyatları da 1.99 liraydı. 
Aynı yesilden iki tane aldım cunku alacak renk yoktu bu seri tukenmek uzereymiş , Nyc Turbo Dry Top Coat'ı yedeklemek istedim. Yazılarını yakında yazacagım , once istedigniz varsa yazarsanız sevinirim. 

Bir sonraki yazım Maybelline The Rocket maskara olacak :)

7 yorum:

  1. renkler çok güzel :) hayırlı olsun tatlım :))

    YanıtlaSil
  2. Bende bu ara ojelerimi yeniledim. :)
    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim . Bloguna yazdiysan bakmak isterim :)

      Sil
  3. renkler çok güzelmiş o güzel rengi yedeklemen çokl iyi olomuş bence çok şeker bir renk :) bu arada blogu yeni gördüm ve hemen geldim izleci oldum bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim Edacim. Hosgeldin bloguma. O rengi bende cok sevdim ve renk de bulamamisken yedekleyeyim dedim. Hemen geliyorum bloguna :)

      Sil