14 Temmuz 2013 Pazar

NYC Turbo Dry Top Coat

iyi akşamlar.

Bugun sizlerle ojelerle aramı duzelten NYC markasının Turbo Dry Top Coat ile ilgili yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Bildiginiz gibi NYC urunleri Watsons'larda yerlerini almaya başladı ve goz gezdirgidim kadarı ile cok guzeller fiyatları da uygun. 
Neyse konumuza donecek olursak bu urunler ilgli birçok blogger arkadasşımın yorum yaptıgını gorunce almamak olmaz diyip almıştım. Gordugunuz gibi seffaf bir yapısı var parlatıcı gibi ama biraz daha akışkan ve bildiginiz uhu gibi kokuyo. Bu urunu almamdaki amac ojenin omrunu uzatmak degil , kuruma suresini hızlandırmaktı .
Ojelerimi genelde 2 kat surerim ve surdugum zaman kurumasını beklemek benim icin tam bir işkence . Fakat bu cila ojelerle aramı duzeltti . Kesinlikle ojelerin hızlı kurumasını saglıyor. Hatta 3 kat surdugum bile oldu ama onda bile basarılıydı . Annem bile bu kurutucudan istedi ve o da severek kullanıyor.
 

Ojem kısa surede kurusun istiyorsanız NYC urunlerine Watsonslar'dan ulaşabilrsiniz. Bu cilanın fiyatı da 3.49 kuruştu ve fiyatını hakediyor. 

2 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum başarılı bir ürün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim zuhal. Bende bugun bir tane daha alip yedekledim watsons'a ugramisken :)

      Sil