13 Temmuz 2013 Cumartesi

Cosmetica Alışverişi #9

Bir suredir blogumu boşladıgım icin ozur dilerim. Antalya'ya dondum ve dondugum gun ne yazik ki cok talihsiz olaylar yasadım. Eve gelen misafirin kızı ben yokken bir kısım esyamı calmış. Buna blog cekilisi icin aldıgım ve kutusunda duran hic açılmamış urunlerden tutun da daha birsuru esyam gitmiş. Onun aldıgından eminiz zaten oyle oldugunu biliyordu babam ama ailesi akraba diye evimizi acmış. Hatta onlemler de almış benim kozmetik urunlerımin durdugu kutuyu koli bandıyla iyce bantlamış , her odanın her dolabının resmni cekmiş. Resimlerle kıyasladıgımzda etrafın ozellikle benim odamın , dolabımın , bazamın altının cok kotu durumda oldugunu gorduk. Ayıp denen bir sey var madem alıyorsun dagıtma duzgun bırak yani , Daha soyleyecek cok sozum var ama burda uzatmak istemiyorum .

Bugun sizlere Cosmetica'nın kuruluş yıldonumu indirimden aldıklarımı gostermek istiyorum. Resimlerde yok unutmusum ama bu iki urunun dısında onceden de 2 adet Bioblas sarmaşık ozlu sampuan almıştım.

Magazaya gezmek bakınmak icin girmiştim ama gezerken Loreal makyaj veya dermo urunu alana Volume Miilion Lashes'in 9.90 lira oldugunu gordum. Ne zamandır istiyordum bu rimeli ama bir turlu bunu almamıştım, Şimdi kullandıgım rimelim gozum iltihap kaptıgında da surdugum icin cope gidecegi icin almaktan zarar gelmez diye dusundum ki ben indirime girdiginde alırım diyordum. Neyse hemen Loreal dermo urunlerine goz gezdirdim ve Loreal Pure Zone yuz temizleme jelini gordum. İcinde pedi oldugu icin zaten almak istiyordum pedi cok guzel begeniyorum cunku  . Bunun da normal fiyatı bile 16-19 lira arasındayken indirimle 8.90 liraydı ve yanında da rimel 9.90 lira olunca kacırmak istemedim. İkisini de aldım ve ikisine toplam 18.80 lira odedim. Yani sırf yuz yıkama jelinin fiyatına  hem rimel hem yuz yıkama jeli almış oldum ve cok karlı bir alışveriş oldu.

Bioblas sampuan ve sac kremi çeşitleri 12.90 liraydı ve 1 alana 1 bedavaydı. Bunu da kacırmak istemedim ve yazısını yazacagım Sarmasık ozlu sampuandan 2 adet aldım . 

8 yorum:

  1. Gule gule kullan :) Cok cok gecmis olsun bu arada :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim , gecti artik cana gelecegine mala gelsin dedik :)

      Sil
  2. Çok uygun fiyata almışsın mascarayı ben de indirim bekliyorum bunun için güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim . Umarim bu hafta Gratis yildonumu nedeni ile gecen sene ki gibi bir indirim yapar da istediklerimizi alabiliriz :)

      Sil
  3. Canım ya çok üzüldüm başına gelen talihsizliklerden ötürü, ayıp yani. Aldıklarını güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekur ederim canim. Hadi aldi karistirdi etrafi duzgun biraksaydi da anlamasydim ama anlasilmayacak gibi degldi . Oldu artik annesne bi ton laf ettim ama karsima gecip benim kizim yapmaz diyemedi. Odadab bile cikmadi .:)

      Sil
  4. Ne kadar ayıp gerçekten, insan çekinir yahu! Bu insanları hiç anlamıyorum.
    Aldıklarını da güle güle kullan, harika bir indirimden yarlanmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptigi ayip yani. 17 yasinda kiz bunu yapan bir de ileride ne olur bilmiyorum. Saol canim evet baya indirime girmisti .
      Bakalim Gratis bu sene indirim yapacak mi yildonumu icin. Gecen sene ayin 14 unde baslamasti yanilmiyorsam indirimlrr ama smdi hic haber yok ,)

      Sil