25 Ağustos 2013 Pazar

Alix Avien Terracotta Far 202

Merhabalar.

Bu gun  ki konugumuz Alix Avien Terracotta Far 202 numara. Bu farı yanlış hatıralmıyorsam Kadınlar Gunu indiriminden almıştım.Aslında almak hic aklımda yoktu. Ben Flormar M108'i istiyordum ama Flormar nedense (?) ozel gunlerde indirim yapmıyor artık. Bende baska bir terracotta far alayım bari dedim ve Alix Avien %50 indirimde olunca hosuma gitti. Benim istedigim renk sadece krem rengini oldugu terracotta fardı ama ne yazik ki o kalmamıştı bende bunu aldım. 





  Far oldukca guzel , surumu kolay ,  rengini kolayca veriyor , ben Essence far bazı ile kullanıyorum ve kalıcılıgı oldukca iyi , beni idare ediyor gun icinde tazeleme ihtiyacı duymuyorum. Koyu rengin pigmentasyonun daha fazla oldugu soyleyebilirim ama acık olan kısım da kotu degil kesinlikle onun ki de gayet iyi hatta.  Hafif tozutma sorunu var ama gercekten cok degil bu yuzden benim eksi saymıyorum bunu goz ardı edebilirim . Acıkcası benim begenerek kullandıgım bir far bu. Renk tarifi konusuna hic girmiyorum cunku bu konuda cok basarısızım ama yapılarnın sedefli oldugunu soyleyebilirim. Hatta kremsi sampanyamsı renk kas altına aydınlatıcı olarak kullanabilir. Bu tonlarda far arıyorsanız denemenizi tavsiye ederim. Ben susuyorum swatchlar konussun artık. 


Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 20 lira filan. İnidirmleri beklerseniz daha uygun fiyata alabilirsiniz tabiki. 

2 yorum:

  1. benim sevdigim ton.terracotta farlarin dayanma gücü çok iyi bence.ama kalin oluyorlar diye kolay kolay bitmezler...tüm yil her gün sürersek belki?ben de flomar var terracotta .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim onlar firinlanmis oldugu icin yapilari daha farkli a ben terracotta urunleri daha fazla begeniyorum nedense . Tum yil surunce de bitmiyorlar emin olablrsn :)

      Sil