26 Ağustos 2013 Pazartesi

Totex Sıvı Sac Kremi

Haftanın ilk gununden merhabalar. Umarım guzel bir hafta gecirirsiniz.



Bugun ki konugumuz Totex'in çift fazlı sıvı sac kremi. Daha once sıvı sac kremi ile ilgi yazdıgım yazılarda favorilerim oldugunu belirtmiştim ve Totex bu favorilerden biri. Yanlış hatırlamıyorsam bu benim 2. yada 3. şişem ki gordugunuz uzere baya azaldı. Totex'in bu krem ile ilgili neler soyledigine bir goz atalım.


Ben bunu sacımı yıkadıktan sonra uyguluyorum cunku dalgalı-kıvırcık arası saclarım var ve ince telliler bu yuzden karman corman oluyorlar , yapısı geregi de sadece yıkadıgım zaman tarayabiliyorum . Hal boyle olunca acmak iskence halini alıyor tararken. Aslında saclarım masalı gibi bukle bukleydi herkes hayranlıkla bakardı ama boyanın etkisi ile bukleler kayboldu simdi daha degişik sacım ve yıpranmaların etkisi ile elektiriklenme sorunu yasıyorum arada.
Bu krem ile ilgili oncelikle soyleyebilecegim ve benim icin yeterli olan sey saclarıma digerleri gibi boca etmeden de kolayca taranmasını acılmasını saglaması . Saclarımı guzelce yumusatması da hosuma gidiyor. Guzel bir kokusu var ama sacta kalıcı degil . Elektirinlenme konusuna gelince zaten sac serumu kullandıgım icin bu konuda bir sey diyemeyecegim .İki fazlı bir urun olmasına ragmen sacımda agırlık yağlanma yapmadı benim saclarım kuru oldugu icin kardeşimin sacında da test ettik ve onun sacında da agırlık ve yaglanma yapmadı. 

Saclarım kolay taransın , yumusak olsun ve kullandıgım urun sacımda yaglanma yapmasın diyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Bittikce alıyorum ama buna benzer baska favorilerim oldugu icin degistirerek kullanıyorum. 400 ml ve fiyatı 12 lira filan yani oldukca uyguna geliyor piyasadaki urunlere gore. Kuafor malzemeleri satan yerlerde bulabilirsiniz. 

6 yorum:

  1. Evet bende bunun mavi olanını kullanmıştım bir ara, işe yarıyor bence

    YanıtlaSil
  2. ben de down under'ın argan yağlı çift fazlı saç spreyini aynı senin gibi kullanıyorum saçlarımı açması için ve çok memnunum, bunu da ilk defa duydum kuaför malzemeleri satan yerlerde bulunan bişeyse kaliteli birşey olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guzel bir urun canım fiyatı da oldukca uygun. Ulasma imkanın varsa tavsiye ederim :)

      Sil
  3. ah o saçları boyayıp yapısını mahveden bizleri dövmeliler :/ benimkilerde mahvoldu saçıma sürmediğim maske krem vs yok gibi birşey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de oyle tatlım ama artık boyamıyorum bıraktım kendi haline :)

      Sil