26 Ağustos 2013 Pazartesi

Nyc 220 Caramel Toffee

Merhabalarr.

Bugun sizlere NYC'nin 220 numaralı ojesini gostermek istiyorum. 

Rengini NYC karamelli yumusak seker   olarak tanımlamış. Aslında karameli andırıyor ama daha cok alt tonu pembemsi nude bir renk gibi .Rengini iki katta tam olarak veriyor surerken yol yol olmuyor. Her zaman kullandıgım gibi NYC Turbo Dry Top Coat kullandıgım icin kuruma konusunda yorum yapamayacagım . 
Ben bu rengi cok begendim ama erkek arkadasım aynen su cumleyi kurdu . " Ben kucukken anneannemin dikiş makinasının ustunde orttugu bir ortu vardı aynı ona benziyor rengi " Yani begenmedi o rengini:) Sizi swatchlarla basbasa bırakıyorum :))







10 yorum:

  1. B renge bayılıyorum NYC nin en sevdiğim ojelerinden biri:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş bu!
    Erkekler ne anlar. :p
    Benim erkek arkadaşımda benim beğendiğim şeyleri pek beğenmiyor.Kızlar erkekler farklı ciddden.
    Sonbahara çok yakışır bu renk.
    Kaç kat sürdün bebek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım evet kesinlikle sonbahar rengi bende oyle dusunerek almıstım ama dayanamadım surdum . İki kat surdum canım :)
      Erkeklerle kızların zevkleri bazen farklılasabiliyor :)

      Sil
  3. Çok güzelmiş :) ah şu erkekler en sevdiğimiz şeyden bir anda soğutmayı nasıl başarıyorlar! benim eşimde aynı şekilde yok şöyle yok böyle dediği zaman o ürünü asla kullanamıyorum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya valla cok guzel soyledin canım. Aynı durum bizde de oluyor. Ben bir seyi alıyorum erkek arkadasım begenmezse elim bir daha gitmiyor o seye. :))

      Sil
  4. Cok guzel bir renk. Benim erkek arkadasimda pembe oje disindaki butun ojeleri cok itici buldugunu itiraf etti malesef :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrucun oje bakarken artık gozlerin ilk pembelere gidiyor degil mi :)

      Sil
  5. rengine bayıldım :) çok zarif duruyor. erkekler ne anlar :D benimde erkek arkadaşım birçok şeyi beğenmez ama sorun etmiyor çok :) ojenin fiyatını sorabilirmiyim :) bu arada ellerin çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi cok kibar duruyor degil mi :) Ah bence de ne anlarlar diyecegim ama alısveirş yaparken en en buyuk yardımcım erkek arkadasım ve babam . Objektif yorum yapabiliyorlar :) Tatlım ben aldıgımda 3.49 liraydı ama bir kac gun once gittigimde NYC ojelere zam geldigini gordum. Su an yanlıs hatırlamıyorsam 4.5 lira filan olması lazım. Ayy cok tesekkur ederim canım guzel sozlerin icin :))

      Sil