28 Ağustos 2013 Çarşamba

Isana Sac Kırılmalarını Onleyen Sıvı Bakım Kuru

Merhabalar.
Nasılsınız ? Antalya'da oturan izleyicilerim bilirler ki yarın buraya Rossmann acılıyor ( Kasada 2 gun boyunca acılısa ozel ekstra %10 indirim var .)  Bende hem onlar icin hem de sizler icin bir tavsiyede bulunmak istedim.

Bakalım isana bu urun hakkında neler demiş. 


Bu urun sac kırıklarını onleyen sıvı bakım kuru olarak gecsede sıvı degil kremsi bir yapısı var. Nemli saclarınıza goz kararı uyguluyorsunuz. Kokusu bence hos . Sacta pek kalıcı degil elbette ki .Etkilerine gelecek olursak duzenli kullanımda sac kırıklarını engelliyor ve saca parlalık katıyor bence ama benim ek serumlar da kullandıgımı eklemem gerek . Gene de bu kremden hoslanıyorum . Elimi bol tutsam da sacımda agırlık , yapıs yapışlık , yaglanma yapmadı ki bu benim 3. tupumdu ve sonunu kullanırken size resmini cektim yani bitti artık. Tekrar alır mıyım ?Su sıralar almam cunku elimde cok sac urunu var ama bittiklerinde alırım . 50 ml ve fiyatı 2.99 lira. Yalnız sunu onceden belirtmek isterim boyle mavimsi bir kapta aynı bayanın resminin oldugu 150 mllik baska bir  urun daha var Rossmann'larda onun fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 4.99 lira. Ben onu bunun buyuk boyu sanıp almıstım ama degilmiş . Bastan uyarayım boyle bir hataya dusmeyin :)

8 yorum:

  1. Rossmann'ın markaları genel olarak hem ucuz hem baya faydalı oluyor zaten :) Tekrar tekrar tercih edilesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemincim kesinlikle katılıyorum . Rossman urunleri fiyat performans acısından kesinlikle cok kaliteli.:)

      Sil
  2. Glissin maskesine bayılıyorum bende denemeni isterim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tesekkur ederim onerin icin . İndirimde denk gelirsem alabilirim ama su an cok maskem var . Watsons ballı maskeyi de cok begeniyorum bu arada :)

      Sil
  3. Çok ucuzmuş yarın alayım bir tane :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım hem ucuz hem guzel bir urun. Kacırma hemen al :)

      Sil
  4. Rossmann ürünlerini çok seviyorum! Bunu da bir deneyeyim en iyisi fiyatı çok uygunmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok begeniyorum Rossmann urunlerini tatlım. Denemeni oneririm fiyatı da uygun gercekten :)

      Sil