15 Ağustos 2013 Perşembe

Cosmetica Bayram Alışveirşi #16

Merhabalar.
Bugun gene bir alışveriş yazısı ile karsınızdayım ama bu oldukca gecikmiş bir alışveriş yazısı. Aslında bu alışverişi İstanbul'a gelmeden once yapmıştım ama anca yayınlayabildim ve ustune de ek seyler alınca hepsini birlikte gostermek istedim. 
Bayram nedeni ile Cosmetica'da cok guzel indirimler vardı.

Loreal urunlerinde %50 indirim vardı. Bu rimeli cok denemek istiyordum yanında eyeliner ile hediyeli olunca bir de ustune %50 indirim olunca dayanamadım aldım fiyatı 22 liraydı. Oldukca uyguna geldi yani.
Pantane urunlerinin bir kısmında indirim vardı. Fiyatları sıkı durun soyluyorum 3.9 liraydi bende bu guzellikleri kaptım .  
25 lira ve uzeri alışverişe Bioblas Sampuan ve Sac Kremi cesitleri 5 liraya geliyordu. Sampuanlarım zaten vardı ama sac kremini de denemek istiyordum ucuza gelince aldım. 

Sac serumunu denedgimde cok begendim ve İstanbul'a donmeme ragmen babama rica ettim o da benim ıcın bu guzellikleri alıp stokladı.


5 yorum:

  1. Güle güle kullan .Çok karlı olmus :) Rimeli ende merak ediyorum ,sana iyi denk gelmiş :)
    Flormarın sana sordugum o paletini buldum bi yerde
    erkek arkadasım yanımdaydı,alamadım .AmA en kısa zamandA alıcaaam .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Mervecim. Evet baya karli oldu. Rimeli henuz acmadim acinca yorumlarimi paylasirim ama memnun kalacgima emin gibiyim.
      Flormar paleti bulmana da cok sevindim umarim en kisa zamanda alirsin :)

      Sil
  2. Aşırı karlı olmuş canım alışveriş.Böyle alışverişlere bayılıyorum!
    Ayrıca rimel+eyeliner olması çok iyi olmuş.
    Güle güle kullan hepsini :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim.
      Evet baya karli oldu . Indirimlerden alisverid yapmaya bayiliyorum zaten :)

      Sil